Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg fortsetter her, jeg:

"Nå snakker du som Mislykket :-)"

Kanskje jeg rett og slett ER mislykket? :)

"Fint at du vil hjelpe meg, men så lenge jeg har noe å gjøre går det bra. Sola skinner og det er bra. Eneste jeg spiser nå om dagene er vitaminpiller, ikke alltid jeg husker det heller."

Jeg spiser ikke vitaminpiller engang. Men nå må det sies at jeg er ekstremt frisk da - jogger i skogen - flere mil - hver eneste dag, jeg bruker aldri bilen og har allerede brukt opp månedskortet på SATS.

*lurer på hvor jeg skal gå å lyve når jeg er ferdig her* :)

"Lediggang er rota til mye ondt sier jeg".

Leter du etter jobb? I hvilken genre da? IT?

"Mødre er årsak til mye frustrasjon blant kvinner. Fins det kvinner som har et normalt forhold til sin mor ?"

Frustrasjonen bunner i at hun er her FOR LENGE. Jeg trenger mine rutiner og ritualer - og så lenge jeg jobber hjemmefra så må jeg ha struktur - og så lenge kontoret mitt er opptatt så må jeg sitte i stua. ALT blir fucka opp. Se bare hvor ut av det jeg har kommet, har brukt halve dagen min i dag på dol *stønn*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81288-ulv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

>>Kanskje jeg rett og slett ER mislykket? :)

I hvilken sammenheng ? Du greide ikke stå opp så tidlig som du skulle i dag ? Oppvasken ligger der enda ? Viduene skulle vært pusset i forgårs ?

Nå er det flere løgnere her på DOL enn det er barnåler i skogen.

Leter etter jobb ja, men siden jeg er en forbløffende initiativrik kar (reklame) så her jeg fått to store oppdrag ser det ut som. To kontraktsmøter onsdag. Som du kanskje skjønner driver jeg egen liten bisniss.

>>Frustrasjonen bunner i at hun er her FOR LENGE.

Familiebesøk er som fisk, de begynner å stinke etter 3 dager.

>>og så lenge kontoret mitt er opptatt så må jeg sitte i stua.

Mamma sover på kontoret ? he-he

>>har brukt halve dagen min i dag på dol *stønn*

Det er ikke mora di sin skyld.

Mora mi er snill. Jeg monterte et lass møbler, og lagt teppe. Tror du ikke den f... Teppeabo kutta 1 meter for kort ? #¤%¤&¤. Fikk kr 2000 for en dags jobb som håndverkerne skulle ha, så da fikk jeg dem i stedet.

I går kjørte jeg henne og den andre oldemora fram og tilbake for å hilse på oldebarnet, som sleit dem helt ut :-), og spiste lutefisk. Oldebarnet fikk også lutefisk men hun snurpa trynet som på en sviske, og måtte få stekte pølser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81288-ulv/#findComment-433063
Del på andre sider

I hvilken sammenheng ? Du greide ikke stå opp så tidlig som du skulle i dag ? Oppvasken ligger der enda ? Viduene skulle vært pusset i forgårs ?

Nå er det flere løgnere her på DOL enn det er barnåler i skogen.

Leter etter jobb ja, men siden jeg er en forbløffende initiativrik kar (reklame) så her jeg fått to store oppdrag ser det ut som. To kontraktsmøter onsdag. Som du kanskje skjønner driver jeg egen liten bisniss.

>>Frustrasjonen bunner i at hun er her FOR LENGE.

Familiebesøk er som fisk, de begynner å stinke etter 3 dager.

Mamma sover på kontoret ? he-he

Det er ikke mora di sin skyld.

Mora mi er snill. Jeg monterte et lass møbler, og lagt teppe. Tror du ikke den f... Teppeabo kutta 1 meter for kort ? #¤%¤&¤. Fikk kr 2000 for en dags jobb som håndverkerne skulle ha, så da fikk jeg dem i stedet.

I går kjørte jeg henne og den andre oldemora fram og tilbake for å hilse på oldebarnet, som sleit dem helt ut :-), og spiste lutefisk. Oldebarnet fikk også lutefisk men hun snurpa trynet som på en sviske, og måtte få stekte pølser.

"I hvilken sammenheng ? Du greide ikke stå opp så tidlig som du skulle i dag ? Oppvasken ligger der enda ? Viduene skulle vært pusset i forgårs ?"

Jeg sto opp skikkelig tidlig, skal jeg si deg. Jeg vekka jentene, fikk de avgåde på skolen og selv gikk jeg IKKE å la meg igjen etterpå. Jeg gjentar - jeg gikk IKKE å la meg igjen. At oppvasken ikke har hoppa ned i oppvaskmaskinen enda og at vinduene er skitne er så sin sak - jeg klager ikke så lenge jeg ser sola.

"Nå er det flere løgnere her på DOL enn det er barnåler i skogen".

Jo, ja ....

"Leter etter jobb ja, men siden jeg er en forbløffende initiativrik kar (reklame) så her jeg fått to store oppdrag ser det ut som. To kontraktsmøter onsdag. Som du kanskje skjønner driver jeg egen liten bisniss".

Det har jeg forstått. Jeg synes du skal fortelle meg litt om hva du driver på med - f.eks ved å sende en mail til [email protected]

"Mamma sover på kontoret ? he-he"

:) Javisst sover hun på kontoret. Hun var dog noget sjokka da hun kom inn der - maskin på maskin står opplina bortover veggen. Skjermer, printere, scannere overalt og kabler som henger som den reneste julepynten på vegger og tak - jeg ba henne fokusere på senga. Senga er go - dessuten er det rommet fylt av idealisme og pågangsmot, så hun skal ikke klage. Det gjorde hun nå heller ikke ....

"Det er ikke mora di sin skyld".

Blablabla *geipe*

"Mora mi er snill"

Joa, det er mora mi også det - det er ikke der det ligger. Hun kunne kanskje bare kommet seg ut litt mer - vært mer snill en annen plass sånn innimellom - f.eks hos noen andre slektninger.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81288-ulv/#findComment-433085
Del på andre sider

Ulv I Faarikaal

"I hvilken sammenheng ? Du greide ikke stå opp så tidlig som du skulle i dag ? Oppvasken ligger der enda ? Viduene skulle vært pusset i forgårs ?"

Jeg sto opp skikkelig tidlig, skal jeg si deg. Jeg vekka jentene, fikk de avgåde på skolen og selv gikk jeg IKKE å la meg igjen etterpå. Jeg gjentar - jeg gikk IKKE å la meg igjen. At oppvasken ikke har hoppa ned i oppvaskmaskinen enda og at vinduene er skitne er så sin sak - jeg klager ikke så lenge jeg ser sola.

"Nå er det flere løgnere her på DOL enn det er barnåler i skogen".

Jo, ja ....

"Leter etter jobb ja, men siden jeg er en forbløffende initiativrik kar (reklame) så her jeg fått to store oppdrag ser det ut som. To kontraktsmøter onsdag. Som du kanskje skjønner driver jeg egen liten bisniss".

Det har jeg forstått. Jeg synes du skal fortelle meg litt om hva du driver på med - f.eks ved å sende en mail til [email protected]

"Mamma sover på kontoret ? he-he"

:) Javisst sover hun på kontoret. Hun var dog noget sjokka da hun kom inn der - maskin på maskin står opplina bortover veggen. Skjermer, printere, scannere overalt og kabler som henger som den reneste julepynten på vegger og tak - jeg ba henne fokusere på senga. Senga er go - dessuten er det rommet fylt av idealisme og pågangsmot, så hun skal ikke klage. Det gjorde hun nå heller ikke ....

"Det er ikke mora di sin skyld".

Blablabla *geipe*

"Mora mi er snill"

Joa, det er mora mi også det - det er ikke der det ligger. Hun kunne kanskje bare kommet seg ut litt mer - vært mer snill en annen plass sånn innimellom - f.eks hos noen andre slektninger.

Da var det ikke så ille som jeg trodde :-)

Jeg skal sende epost når jeg får et rolig og seriøst øyeblikk, senere i dag eller i morgen.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81288-ulv/#findComment-433149
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...