Gjest Webmaster, Teknisk støtte Skrevet 11. november 2002 Del Skrevet 11. november 2002 Dessverre har det vært en feil i betaltjenesten som har ført til at noen brukere har blitt belastet to ganger. Dette er selvfølgelig ikke meningen og vi jobber på spreng med å rette det opp. Vi går gjennom alle transaksjonene fra i sommer frem til i dag for å sikre at ikke vi har tatt dobbelt betalt. I tilfeller der dette har skjedd vil vi selvfølgelig tilbakebetale umiddelbart. Dersom du er en av de berørte brukerene ber vi deg sende en e-post til [email protected] og inkluder de siste 4 siffrene i kredittkortet ditt. Dette er ikke en forutsetnig for å ordne betalingen - vi retter opp uansett. Doktor Online beklager problemet på det sterkeste 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81294-dobbelt-trekk-i-betaltjenesten/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.