Gå til innhold

Hva er det som feiler henne?


Gjest Frank!

Anbefalte innlegg

siden ingen svarer i ungdomsforumet så poster jeg her..

Du skrev: "Om du spiller etter hennes strenger hele tiden, dvs du lar deg tråkke på av henne, blir du ikke interessant lenger, fordi du lar henne kontrollere deg"

Hvordan og hva skal jeg gjøre at hun ikke skal kontrollere meg?

Du skrev: "Jeg sier ikke at dama di nødvendligvis er så ekstrem, men i alle tilfeller må du IKKE godta at hun tråkker på deg, slik hun gjorde."

Hvordan og hva skal gjøre for at hun ikke tråkker på meg?

Vi sov sammen i natt. Var jævli mye om og men for å elske med hverandre. Hun ville slettes ikke kose før jeg spurte om hun ikke hadde lyst på meg lenger, virket sånn, så da spurte jeg om det. Men hun sa ja, og så ble det kosing. Men jeg vet at jenta mi er sååå inderlig glad i meg oxo, det er ikke det. Jeg vet hvor jeg har henne! Vi har kanskje møtt hverandre for mange ganger denne uken. Det vil si, HVER dag.

Når vi våknet om morgenen så hadde vi en fin og nydelig samtale som vi pleier å ha i blant. Forteller hverandre hvor glade vi er i hverandre osv, hvor mye vi er forelsket ihverandre og sånt :)

Men jeg skulle gjerne hatt svar på overnevnte, det hadde vært greit å vite slik at jeg ikke blir styrt og kontrollert hele tiden. Ja, jeg er rimelig fersk innen forhold...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...