Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jo takk, bare bra.

Stipendiaten begynner virkelig å synes at jobben er moro, det er mye lab for tiden, og det skal visst være gøy.

Jeg er snart halveis til trebarnsmor, og jobber ikke mer enn 50% for tiden. Skal si arbeidstiden blir mye greiere da!

Med deg da? Lengter til mer urbane strøk? Eventuelt noe som finnes nord i Norge? Hvor lang tid er det igjen av kontrakten din?

Jeg tror forresten Mingle er noe for deg. Der tar alle fjollene ut sine mindre feminine sider.

Det er sikkert noen som iler til med adressen. For du vil vel ha den...?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81397-melis/#findComment-434132
Del på andre sider

Jo takk, bare bra.

Stipendiaten begynner virkelig å synes at jobben er moro, det er mye lab for tiden, og det skal visst være gøy.

Jeg er snart halveis til trebarnsmor, og jobber ikke mer enn 50% for tiden. Skal si arbeidstiden blir mye greiere da!

Med deg da? Lengter til mer urbane strøk? Eventuelt noe som finnes nord i Norge? Hvor lang tid er det igjen av kontrakten din?

Jeg tror forresten Mingle er noe for deg. Der tar alle fjollene ut sine mindre feminine sider.

Det er sikkert noen som iler til med adressen. For du vil vel ha den...?

Jeg skjønner fan ikke åssen jeg skal komme meg på chatten på dette minglegreiene.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81397-melis/#findComment-438558
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...