Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hvorfor skal det på død og liv være høy hals på alle genserne i butikkene nå for tida?

Jeg kan ikke fordra det. Det kan til nød gå an hvis den er veldig løs og vid, men de trange høye halsene er pyton. For det første er det såvidt jeg får dem over hodet. Dernest blir håret paddeflatt og elektrisk, og jeg ser dessuten helt dustete ut.

Så jeg ønsker meg noen med V eller rund hals. Er det for mye å forlange?

Hmf.

Fortsetter under...

Nei tvert imot - det er da kjempepraktisk!

Da kan man droppe skjorta innimellom, noe som gir mindre stryking!

Jeg bruker aldri noe under genseren uansett, og liker å vise litt hud. Men du er vel hankjønn? Det blir noe ganske annet.

Kapabel Snabel

Jeg bruker aldri noe under genseren uansett, og liker å vise litt hud. Men du er vel hankjønn? Det blir noe ganske annet.

Hankjønn, ja hvordan gjettet du det? ;-)

H.H.-genser er også bra når det er så kaldt som nå. Så det så.

Hankjønn, ja hvordan gjettet du det? ;-)

H.H.-genser er også bra når det er så kaldt som nå. Så det så.

Jeg så det på snabelen.

HH genser er ikke bra! Og jeg fryser ikke rundt halsen innendørs. Kan heller bruke skjerf eller noe utendørs.

Det jeg liker best er V-hals som ikke er så veldig dypt utringet.

Annonse

Kapabel Snabel

Jeg så det på snabelen.

HH genser er ikke bra! Og jeg fryser ikke rundt halsen innendørs. Kan heller bruke skjerf eller noe utendørs.

Det jeg liker best er V-hals som ikke er så veldig dypt utringet.

Når jeg ser noen vise fram brystene gjennom dype utrigninger når det er så kaldt som nå, så må jeg bare hjelpe til og varme dem litt. Det fører lett til ørefiker og det som værre er. Farlig!

Når jeg ser noen vise fram brystene gjennom dype utrigninger når det er så kaldt som nå, så må jeg bare hjelpe til og varme dem litt. Det fører lett til ørefiker og det som værre er. Farlig!

Jeg snakker ikke om å vise fram puppene, da. En mellomting, kjære snabel! Det er tross alt noen meter mellom haka og puppene!

Jeg snakker ikke om å vise fram puppene, da. En mellomting, kjære snabel! Det er tross alt noen meter mellom haka og puppene!

Dessuten snakker jeg altså om innendørs bekledning, så hvor kaldt det er ute spiller liten rolle. På kontoret mitt er det ca. 22 grader håkke som.

Kapabel Snabel

Dessuten snakker jeg altså om innendørs bekledning, så hvor kaldt det er ute spiller liten rolle. På kontoret mitt er det ca. 22 grader håkke som.

Spiller forsåvidt ingen rolle for meg heller. Varmer dem gjerne innendørs også jeg.

Men noen meter mellom puppene og haka, hm, det var ikke deg jeg traff på T-lounge på fredag, vel?

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...