Gjest riita Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Den er i ferd med å forsvinne. Bor hjemme og har en jobb jeg synes er tung, og som jeg er ovekvalifisert til. I tillegg går det ikke noe bedre med meg. Jeg manipulerer og herjer ennå og sliter de stakkars folka ut. Snart vil de ikke ha noe mer med meg å gjøre, dessverre. Jeg tar sovetabletter hver dag og gjerne på dagen også for å roe meg ned. Jeg oppfører meg grusomt og selvrespekten er på null punktet. Det vare og fine inni meg begynner å forsvinne, den gode drømmen jeg hadde om meg selv uten lidelsen er i ferd med å svinne hen, dessverre. Jeg begynner å bli gammel. 0 Siter
Gjest mia-veronica Skrevet 12. november 2002 Skrevet 12. november 2002 Kanskje du kunne fått et eget sted å bo og en annen jobb? Fortsett å jobbe med deg selv, mot det mål å behandle deg selv og andre bedre......... ikke gi opp! Hilsen 0 Siter
Gjest riita Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Kanskje du kunne fått et eget sted å bo og en annen jobb? Fortsett å jobbe med deg selv, mot det mål å behandle deg selv og andre bedre......... ikke gi opp! Hilsen takk for svar! Jeg må få meg en egen plass å bo og en annen jobb. Viktig nå. Det er bare så mange spørsmål. skal søke attføring og har ikke bestemt meg om jeg skal søke om hjelp til å få en mer passende jobb, eller mer utdannelse. Også er jeg ikke så sikker på om jeg vil være i denne byen her. Men det er kanskje det tryggeste inntil videre. Jobber med å behandle andre bedre og meg selv... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.