Gå til innhold

Strekkmerker på brystene! Hjelp meg!!

Anbefalte innlegg

Gjest Hjelp meg, plis
Skrevet

Hei!

Jeg har strekkmerker på brystene, hatt det i mange år.. Hvordan kan jeg få de vekk? Vet jo at de ikke går helt vekk, det har jeg iallefall hørt.

Jeg har oxo røde prikker, "små kviser" ellernoe..hvordan kan jeg få vekk det??

Vær så snill hjelp meg!!

Skrevet

Når man først har fått strekkmerker, går de ikke vekk igjen, men de blir mindre synlige med tiden. Hold huden myk og bruk en god BH for å unngå flere.

Skrevet

Strekkmerkene får du nok ikke bort, men de blir mindre synlige etter som tida går (om det er noen trøst).

Bruk en grov vaskeklut eller en hampvott på den prikkete huden, det gjør som regel susen!

Gjest Christian Anker, lege
Skrevet

Det finnes ingen effektive midlert mot strekkmerker. Man må derfor ta tiden til hjelp. Flekkene blir normalt mindre synlige etterhvert.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...