Gjest Jopppe Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 I går så jeg på Hotel Cæsar. Skjønte ikke noe særlig av hvem som er sammen med hvem osv., men det er ikke viktig. Det som viktig, og som jeg la merke til var er tøyte som sa; "Det er JEG som er grisen" Hahahhhaaaaaa, da lo jeg både vel og lenge. Er det det? Hun som er grisen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81561-babette/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Nei, hun hadde jugekors. Det er jeg som er grisen. Men jeg kan godt redegjøre litt for forholdene på hotellet hvis det trengs.Skjønner godt at det kan være vanskelig å henge med i svingene hvis du er bare sporadisk innom. Sånn sett er det enklere med Glamour, der kan du lett ta et års permisjon uten å gå glipp av noe. Liker du forresten høyhalsede gensere, eller vil du være med i min antihalsbevegelse? PS. Bare for syns skyld så jeg på den nye "komi"serien med Yngvar Numme i går. Den var slitsom og lite morsom. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81561-babette/#findComment-435309 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jopppe Skrevet 13. november 2002 Del Skrevet 13. november 2002 Nei, hun hadde jugekors. Det er jeg som er grisen. Men jeg kan godt redegjøre litt for forholdene på hotellet hvis det trengs.Skjønner godt at det kan være vanskelig å henge med i svingene hvis du er bare sporadisk innom. Sånn sett er det enklere med Glamour, der kan du lett ta et års permisjon uten å gå glipp av noe. Liker du forresten høyhalsede gensere, eller vil du være med i min antihalsbevegelse? PS. Bare for syns skyld så jeg på den nye "komi"serien med Yngvar Numme i går. Den var slitsom og lite morsom. Jeg så på Numme jeg også, kun for i etterkant å påpeke hvor usannsynlig lite morsomt det var. Jeg hånlo og utagerte foran TV´n. Glamour så jeg faktisk på. Jeg unne f.eks. se en episode i mars. Da sto de i stua og diskuterte noe svada. Og så kunne jeg se en episode igjen i november, og de sto fortsatt i stua og diskuterte samme banale tingen. Gøy. En annen ting, hvorfor kunne de aldri sitte i en sofa eller en stol på Glamour? Alle sto bestandig.De spiste heller aldri.Men så var de også ganske tynne alle sammen, bortsett fra Sally Spectra. Det gjorde de forøvrig i Santa Barbara også. Sto hele tiden. Ellers har jeg som tidligere nevnt kjøp ei pakke med syltelabber. Jeg klarte ikke å føre den inn i gapet. Jeg gjør et nytt forsøk i kveld. Det har vært andre ting jeg har gruet meg til å føre inn i munnen, men den frykten har jeg klart å overvinne. Det er mange år siden det nå da...... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81561-babette/#findComment-435339 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg så på Numme jeg også, kun for i etterkant å påpeke hvor usannsynlig lite morsomt det var. Jeg hånlo og utagerte foran TV´n. Glamour så jeg faktisk på. Jeg unne f.eks. se en episode i mars. Da sto de i stua og diskuterte noe svada. Og så kunne jeg se en episode igjen i november, og de sto fortsatt i stua og diskuterte samme banale tingen. Gøy. En annen ting, hvorfor kunne de aldri sitte i en sofa eller en stol på Glamour? Alle sto bestandig.De spiste heller aldri.Men så var de også ganske tynne alle sammen, bortsett fra Sally Spectra. Det gjorde de forøvrig i Santa Barbara også. Sto hele tiden. Ellers har jeg som tidligere nevnt kjøp ei pakke med syltelabber. Jeg klarte ikke å føre den inn i gapet. Jeg gjør et nytt forsøk i kveld. Det har vært andre ting jeg har gruet meg til å føre inn i munnen, men den frykten har jeg klart å overvinne. Det er mange år siden det nå da...... Jeg har tenkt i hele natt, og spilt utallige episoder av Glamour i min indre videospiller, og du har helt rett: De står veldig mye der. Interessant. Kankskje de har smertefulle hemorroider? I Hotel Cæsar, nærmere bestemt hos Juni og Ragnar, sitter de veldig mye ved frokostbordet. Det er ikke få kartonger med juice vi har sett. Eller kanskje bare den samme hver gang? Hvem har du dratt ned buksa for i dag? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81561-babette/#findComment-436517 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jopppe Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg har tenkt i hele natt, og spilt utallige episoder av Glamour i min indre videospiller, og du har helt rett: De står veldig mye der. Interessant. Kankskje de har smertefulle hemorroider? I Hotel Cæsar, nærmere bestemt hos Juni og Ragnar, sitter de veldig mye ved frokostbordet. Det er ikke få kartonger med juice vi har sett. Eller kanskje bare den samme hver gang? Hvem har du dratt ned buksa for i dag? Jeg skal faktisk innrømme at jeg så på i går også. Etter at jeg hadde løpt 8 km. Nuvel; det var en som lå på gulvet og ble fóret med Mariekjeks. det så snadder ut.nam-nam. Det er noen slemme der, er det ikke? Så var det ei med en baby, hun virket noe nevrotisk.Ja? Tror jeg *host* må se i kveld også.....*host* Vet Zirine at hun skal springe maraton til sommeren? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81561-babette/#findComment-436525 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg skal faktisk innrømme at jeg så på i går også. Etter at jeg hadde løpt 8 km. Nuvel; det var en som lå på gulvet og ble fóret med Mariekjeks. det så snadder ut.nam-nam. Det er noen slemme der, er det ikke? Så var det ei med en baby, hun virket noe nevrotisk.Ja? Tror jeg *host* må se i kveld også.....*host* Vet Zirine at hun skal springe maraton til sommeren? Ja, Jens August som foret Svein med mariekjeks er sleip og slem. Martine med babyen er stressa. Så fint at du har funnet et hjem for deg! Kari Simonsen i rollen som moren til Svein og Ninni er bare kostelig. Du verden for en skuespiller hun er. Zirine har nok registrert påmeldingen, ja. Hun ba jo om å bli dratt med, så hun er sikkert veldig takknemlig. Hadde du en bra løpetur i går? Pleier du å komme i rus? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81561-babette/#findComment-436611 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jopppe Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Ja, Jens August som foret Svein med mariekjeks er sleip og slem. Martine med babyen er stressa. Så fint at du har funnet et hjem for deg! Kari Simonsen i rollen som moren til Svein og Ninni er bare kostelig. Du verden for en skuespiller hun er. Zirine har nok registrert påmeldingen, ja. Hun ba jo om å bli dratt med, så hun er sikkert veldig takknemlig. Hadde du en bra løpetur i går? Pleier du å komme i rus? Av og til kommer jeg i rus ja. Det er en åker med fleinsopp jeg av og til løper forbi. Men der er det snø nå. Det ble mølla i går. Først til mølla osv...... Jeg smakte syltelabb i går. Jeg hadde en grisefot i munnen. Slå den! Ellers lurer jeg på om Grete Waitz var ruset når hun bæsja på seg under et marathon. Var det Los Angeles 1984? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81561-babette/#findComment-436633 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Babette Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Av og til kommer jeg i rus ja. Det er en åker med fleinsopp jeg av og til løper forbi. Men der er det snø nå. Det ble mølla i går. Først til mølla osv...... Jeg smakte syltelabb i går. Jeg hadde en grisefot i munnen. Slå den! Ellers lurer jeg på om Grete Waitz var ruset når hun bæsja på seg under et marathon. Var det Los Angeles 1984? Jeg er ikke sikker, men jeg mener det var i Helsingfors hun dreit i buksa. Dette markerte en milepæl for kvinneidretten. Få år tidligere hadde kvinner ikke adgang til langdistansemesterskaper, tror også det tok ei stund før de fikk være med i Holmenkollstafetten. Mange syntes svette kvinner var udelikat.Så går hun hen og driter i buksa under løp uten å bryte! Og Johan Kaggestad kom etter på sykkel med dassrull. Slikt har man trenere til. Jeg velger å overse dine utlegninger om syltelabber. Det er labbene mine du snakker om! Akk hvor hjerterå du er. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81561-babette/#findComment-436760 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jopppe Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg er ikke sikker, men jeg mener det var i Helsingfors hun dreit i buksa. Dette markerte en milepæl for kvinneidretten. Få år tidligere hadde kvinner ikke adgang til langdistansemesterskaper, tror også det tok ei stund før de fikk være med i Holmenkollstafetten. Mange syntes svette kvinner var udelikat.Så går hun hen og driter i buksa under løp uten å bryte! Og Johan Kaggestad kom etter på sykkel med dassrull. Slikt har man trenere til. Jeg velger å overse dine utlegninger om syltelabber. Det er labbene mine du snakker om! Akk hvor hjerterå du er. Jammen de smakte godt da.....*smisker* Jeg gleder meg til å se deg løpende med en dorull rundt halsen i de dype skoger. Det blir mer enn vanlig moro, spør du meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81561-babette/#findComment-436793 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.