Gå til innhold

Etter regn kommer sol!


Gjest Lykkeline

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeline

Ser i spalten at det er mange små og store problemer som folk strir med.

Jeg skriver bare for å fortelle at jeg har det veldig bra og håper inderlig at dere andre kan få lov å oppleve det samme.Etter et jævlig ekteskap med fyll og vold, og en opprivende skilsmisse, traff jeg MANNEN i mitt liv.Var slett ikke på utkikk etter noe nytt,det bare skjedde.

Nå har vi vært sammen i 12 år,har to herlige barn sammen, og har det supert.Det går ikke en dag uten at vi forteller hverandre hvor glade vi er i hverandre,og viser det med nærhet og kontakt.Vi gir gjerne hverandre kyss og klem ute blant folk også.Vi har et spennende og supert sexliv,der begge gjerne tar initiativet.

Vi har også hatt våre uoverenstemmelser,men har evnen til å snakke om ting før de blir store og uløselige.Må også nevne at jeg hadde barn fra før,som endelig har fått en pappa som bryr seg om dem.Og nå har vi blitt mormor og morfar også! Så alle dere som sliter,bak skyen er himlen allid blå,din tid vil nok også kome.Jeg tvilte på det i mange år,men nå fryder jeg meg over hver dag jeg får sammen med den herlige mannen min.Lykke til alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...