Gå til innhold

Utroskap


Gjest niket

Anbefalte innlegg

Jeg har en kjæreste som jeg håper å ordne forholdet til i løpet av kort tid. Vi har hatt endel problem men forhåpentligvis kan vi få en orden på det.

For kort tid siden reiste han til en annen by for å være med på et kurs, jeg stoler på han og har ikke noen problemer med dette. Jeg reagerer derimot på en sak som jeg synes var uvanlig, og det er at han har tatt kondom med seg på denne turen. Det var bevisst fra hans side, så da starter tankene fra meg å kverne. Ingen tar jo med kondom uten å ha en baktanke? Det må jo være planlagt utroskap så godt som noen?

Nå sitter jeg fortvilet, og vet ikke hvordan jeg skal håndtere dette?

Noen råd?

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kondom har en annen funksjon og, de kan benyttes til å beskytte geværløp mot sand i ørkenområder.

Men hva sier herremannen ? Eller har du oppdaget dette i ettertid ved at det mangler en kondom eller to ? Kankje han skulle ha med til en kompis ? Eller en practical joke han skal benytte ?

Eller brukes til kondom_med_vann krig på seminaret ?

Uansett høres det litt snålt ut, og du får vel et svar hvis du spør hyggelig og høffelig. Blir han sur og skriker opp om 'stoler du ikke på meg blahblah' hadde jeg nok forfulgt det litt mer. Ler han og sier 'nei du skjønner..' og forteller om noe spessielt de skulle vørt til, burde saken være grei :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det var BEVISST fra hans side, kan det umulig være noen tvil om hans hensikter. Vet han at du vet?

Ikke vær naiv...

Helt enig med tonka her. Ingen tar med seg kondomer på kurs hvis de ikke har en baktanke med det.

Konfronter ham med det.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solveig Vennesland, Familierådgiver

Hei "niket"!

Jeg synes ikke det er vanskelig å forstå at du er urolig for at din mann drar på kurs med kondomer i baggasjen.

Etter min mening bør du ta saken opp med din kjæreste og stille spørsmålet like ut om hva dette betyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...