Gå til innhold

Seneskjedebetennelse i armen (tennisalbu)

Anbefalte innlegg

honda1365380416

Jeg har hatt en fryktelig betennelse i høyre armen siden juni måned. Legen kaller det tennisalbu. Smerten/betennelsen sitter i hele armen og har nå også kommet til hånden. Jeg har i løpet av høsten fått 3 kortison-sprøyter, der den 3.sprøyten hjalp. Jeg ble tilsynelatende helt bra. Etter ca. 14 dager brukte jeg armen litt ifm havearbeid. Dermed satt smerten der igjen, og enda verre enn tidligere. Nå holder jeg på med akupunktur for dette. Har hatt 4 behandlinger, men merker ingen bedring, snarere tvert om. Er veldig i tvil om jeg skal fortsette med dette, selv om akupunktøren mener det skal hjelpe etter noen få behandlinger til. Er ganske fortvilet, da jeg er forhindret i å jobbe og utføre helt vanlige ting i hjemmet i tillegg til at jeg har fryktelig vondt. Tar smertestillende. (Tåler ikke brexidol o.l.) Er det andre som har opplevd det samme og kan gi meg noen gode råd/tips oom hva jeg kan gjøre for å bli kvitt denne smerten/betennelsen???

Takknemlig for alle innspill.

Send meg gjerne en mail direkte:[email protected]

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81589-seneskjedebetennelse-i-armen-tennisalbu/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Dette kan være løsningen.

Det betyr sen - muskel - smerte.

Det ikke mye hjelper å få.

Men det fines løsning hvis du har vilje.

Test deg hvilken blotype du har O - A - B eller AB

Kjøp boka blotype dietten følg denne 100% ikke ta en letvint løsning .

Den kan også lånes på bibloteket.

Spis kun medisinsk mat.Husk at det kan være noe medisinsk mat du ikke tåler.

Ingen er like.

Prøv dette i en til to uker.

Drikk kun Imsdal vann ikke en dråpe anet vann.Kjøp inn 10 stk 5 litere , for det går ca en kanne p.dag på familjen. Husk Imadal også i midags maten, sos og ris

Hvis dette virker så er smertene borte etter en uke.

Når smertene er borte , kan du starte og fine ut hva du kan spise av nøytral mat.

Ingen leger kan hjepe deg med dette , kun du selv kan fine ut hva du tåler av mat og vann.

Dette kan være tid krevende men du kan slipe lett unna her .

Jeg søkte etter løsningen i flere år. Jeg holder smerten i sjak med riktig mat og vann.

Det skal ikke store avike til for å få smertene tilbake.

Det stemer at smertestilende virker dårlig.

Blodet levrer seg musklene og sener får ikke nok blod.

Ha det bra.

- rwt

honda1365380416

Hei.

Dette kan være løsningen.

Det betyr sen - muskel - smerte.

Det ikke mye hjelper å få.

Men det fines løsning hvis du har vilje.

Test deg hvilken blotype du har O - A - B eller AB

Kjøp boka blotype dietten følg denne 100% ikke ta en letvint løsning .

Den kan også lånes på bibloteket.

Spis kun medisinsk mat.Husk at det kan være noe medisinsk mat du ikke tåler.

Ingen er like.

Prøv dette i en til to uker.

Drikk kun Imsdal vann ikke en dråpe anet vann.Kjøp inn 10 stk 5 litere , for det går ca en kanne p.dag på familjen. Husk Imadal også i midags maten, sos og ris

Hvis dette virker så er smertene borte etter en uke.

Når smertene er borte , kan du starte og fine ut hva du kan spise av nøytral mat.

Ingen leger kan hjepe deg med dette , kun du selv kan fine ut hva du tåler av mat og vann.

Dette kan være tid krevende men du kan slipe lett unna her .

Jeg søkte etter løsningen i flere år. Jeg holder smerten i sjak med riktig mat og vann.

Det skal ikke store avike til for å få smertene tilbake.

Det stemer at smertestilende virker dårlig.

Blodet levrer seg musklene og sener får ikke nok blod.

Ha det bra.

- rwt

Hei, tusen takk for svaret.

Kan imidlertid opplyse om at jeg er blodtype B og har blodtypediettboken som jeg har fulgt nøye i de 2 siste årene. I tillegg har jeg endel matvareallergi, så jeg er veldig nøye med hva jeg spiser.

Føler vel egentlig at jeg har fulgt dit råd i en lenere periode allerede, men til ingen nytte hva senebetennelsen angår.

Men takker deg likevel nok en gang for at du tok deg bryderiet å svare meg.

Det ender vel med operasjon for mitt vedkommende, tenker jeg. (Hadde håpet å unngå det).

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...