Gå til innhold

Skal pungen være slik?

Anbefalte innlegg

Hei jeg er en gutt på 24 år

Pungen skal jo inneholde noe som heter skrotum!

Har jeg grunn til å være bekymret når alt dette skrotumet til sammen utgjør en masse lik cirka en stein?

Dette skrotumet henger fast i venstre pungstein og føles som en knudrete lang tråd litt klumpet.

Innimellom synes denne skrotumen veldig godt etter at jeg f.eks har dusjet!

Lurte på om dette kunne være testikkelkreft,men jeg tror ikke det er noen kul på noen av steinene,bortsett fra skrotumtilkoblingen da!

Har også svie ved vannlating,men ingen smerter i selve pungen!

Se også forrige innlegg:

"Svie ved vannlating"

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81624-skal-pungen-v%C3%A6re-slik/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Siden du ikke vil ha noe svar fra legene, tillater jeg meg å gi mitt ringe syn på saken.

En vesentlig part av ditt spørsmål dreier seg om stein. Og om hvor mye masse en stein utgjør. Da kan jeg opplyse at en stein kan ha en masse fra noe gram, og opptil flere tonn. En stein kan også være en nøtt, som i "nøttene dine", og da blir det hele nesten mulig å forstå.

Listen carefully, I will only say this once! Scrotum er bare et fint ord for baller. Ballene dine kan ikke inneholde scrotum, de er scrotum. Scrotum inneholder stein. Disse steinene er på størrelse med nøtter. Det kan diskuteres hvor store nøtter som er mulig, men jeg tror vi er på bølgelenge her. Du blir bare nøtt til å stole på meg. Du har to. De er på størrelse med store, litt avlange druer. Nei, det heter ikke druenøtter, det heter druestein, men det er ikke dette vi snakker om. Det venstre bæret henger litt lavere enn det høyre. Dette er helt normalt. Når du står foran speilet ser du dette. Selv når du står med rompa til, og titter mellom beina! Dette i følge SDD.

OK, er du ferdig med å dra i jernet nå?

Balls! Inni har du fabrikk, De spytter ut millioner av rompetroll pr. døgn! Men hvor skal de gjøre av seg? De tar selvfølgelig hovedveien ut, og av en eller annen grunn, så har den venstre motorvei, mens den høyre ser ut som en standardnorskvei. Smal. Gjør ikke så mye av seg. Den venstre derimot blåser seg opp det den kan. Nesten på størrelse med en stein! Begge fungerer.

Svir det når du pisser? Da har du A: Urinveisinfeksjon (femi), B: Clamydia (den merker vi MENN ikke noe til), C: Gonore (4 store og 2 små piller fikser denne. Sier onkel.) Dersom du er i et forhold har du ingen av de nevnte. Alternativt har du god samvittighet, mens din kjære ikke har noen av de nevnte. Hvis din kjære kun har 5 fingre, ja da har jeg ikke peiling. Hvilket bringer deg til toppen av innlegget.

Christian Anker, spesialist i allmennmedisin

Kommentar utenom betaltjenesten:

Scrotum = pungen d.v.s. den hudposen som blant annet inneholder testiklene (= steinene).

Muligens er det bitestikkelene du kjenner, men snakk med legen din så du får bekymringen ut av verden.

Kommentar utenom betaltjenesten:

Scrotum = pungen d.v.s. den hudposen som blant annet inneholder testiklene (= steinene).

Muligens er det bitestikkelene du kjenner, men snakk med legen din så du får bekymringen ut av verden.

Takk for at du tok deg tid til å svare!

Jeg tror kanskje ikke det er noe galt med scrotum/bitestiklene allikevel.

Men jeg tror jeg tar en tur til legen for å sjekke det med svie under vannlating.

Har hatt det i to år nå,så nå er det på tide å ta seg i nakkeskinnet og komme seg til lege.

Har forresten funnet ut at en fetter av meg har hatt det samme problemet med svie.

Han måtte utvide urinrøret fordi det hadde blitt for trangt/bøyd el. noe.

Synes det er litt merkelig da men..

Takk igjen!

Vennligst hilsen Spooz.

Siden du ikke vil ha noe svar fra legene, tillater jeg meg å gi mitt ringe syn på saken.

En vesentlig part av ditt spørsmål dreier seg om stein. Og om hvor mye masse en stein utgjør. Da kan jeg opplyse at en stein kan ha en masse fra noe gram, og opptil flere tonn. En stein kan også være en nøtt, som i "nøttene dine", og da blir det hele nesten mulig å forstå.

Listen carefully, I will only say this once! Scrotum er bare et fint ord for baller. Ballene dine kan ikke inneholde scrotum, de er scrotum. Scrotum inneholder stein. Disse steinene er på størrelse med nøtter. Det kan diskuteres hvor store nøtter som er mulig, men jeg tror vi er på bølgelenge her. Du blir bare nøtt til å stole på meg. Du har to. De er på størrelse med store, litt avlange druer. Nei, det heter ikke druenøtter, det heter druestein, men det er ikke dette vi snakker om. Det venstre bæret henger litt lavere enn det høyre. Dette er helt normalt. Når du står foran speilet ser du dette. Selv når du står med rompa til, og titter mellom beina! Dette i følge SDD.

OK, er du ferdig med å dra i jernet nå?

Balls! Inni har du fabrikk, De spytter ut millioner av rompetroll pr. døgn! Men hvor skal de gjøre av seg? De tar selvfølgelig hovedveien ut, og av en eller annen grunn, så har den venstre motorvei, mens den høyre ser ut som en standardnorskvei. Smal. Gjør ikke så mye av seg. Den venstre derimot blåser seg opp det den kan. Nesten på størrelse med en stein! Begge fungerer.

Svir det når du pisser? Da har du A: Urinveisinfeksjon (femi), B: Clamydia (den merker vi MENN ikke noe til), C: Gonore (4 store og 2 små piller fikser denne. Sier onkel.) Dersom du er i et forhold har du ingen av de nevnte. Alternativt har du god samvittighet, mens din kjære ikke har noen av de nevnte. Hvis din kjære kun har 5 fingre, ja da har jeg ikke peiling. Hvilket bringer deg til toppen av innlegget.

Jaja!

Takk for svaret,det var jo forsåvidt litt artig.

Ok!Jeg har nå lært at scrotum er selve pungposen og ikke bitestiklene,noe jeg tidligere trodde.

Resten var jeg forsåvidt klar over,men takk igjen!

Vennligst hilsen

Spooz.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...