Gå til innhold

Stikker i hjertet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

anonymet1365380415

Jeg hadde det samme problemet før.

Det viste seg at det var et problem i brystryggen.

Jeg dro til kiropraktor og knakk opp litt og nå er det borte.

betryggende å vite at det ikke _nødvendigvis_ trenger å ha noe med hjertet å gjøre...er jo bare 22 år, så... SKal oppsøke lege, så får de ta en nærmere titt på meg.Det begynner å bli ganske slitsomt med disse "stikkene" i ny og ne. Hadde du forresten det slik at når du pustet helt inn mens du hadde "stikk-anfallet" at det "smalt"? det er det med meg...akkurat som om det er en sen eller noe som smeller vist jeg trekker pusten helt inn like etter det stikker i hjertet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81641-stikker-i-hjertet/#findComment-436022
Del på andre sider

anonymet1365380415

Jeg har lest det spørsmålet fra andre før. Det er et slags stikk, en liten krampe i lungen, ikke i selve hjertet, selv om det kjennes sånn ut. Hva det kommer av, er ikke kjent, men det er ikke farlig.

merkelig! jeg har jo hatt det så ofte nå de siste ukene. opptil flere ganger daglig.

men,,,det er jo akkurat som om det smeller i det jeg puster dypt inn også... høres ikke så særlig bra ut!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81641-stikker-i-hjertet/#findComment-436063
Del på andre sider

Annonse

Det er sannsynligvis noen muskler som er stramme, eller ett annet sene/ledd-relatert problem. Disse er ubehagelige, men ufarlige. Som regel vil det rette seg etter behandling med fysioterapi eller kiropraktikk.

Mvh

Heisann ja!

Tror ikke du trenger å bekymre deg for dette!

Har hatt dette problemet selv,så lenge jeg kan huske!

Jeg er en gutt på 24 år og synes selv jeg er i god fysisk form og syntes dette var litt rart før.

Det kommer gjerne sånn periodevis på meg.

D.v.s noen ganger så har jeg det ofte andre ganger er det lenge mellom hver gang.

Noen ganger får jeg "stikk" når jeg har spist veldig mye.

Har også vært hos lege for å sjekke det!

Han sa det ikke var noe farlig!

Grunnen til problemet kunne visst være at nerver rundt hjertet og i brystet var anspente el. noe.

Mulig du kan gjøre noe for å få det permanent vekk (ifølge tidl. innlegg)

Har ikke gjort noe mer med det selv!

Vennligst hilsen

Spooz

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81641-stikker-i-hjertet/#findComment-441352
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...