Pappa Bjørn Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Det var lenge siden. Kan ikke gjemme deg nå altså, jeg så deg snikende rundt i åpent jeg altså!!!!*Koz* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81747-los-tigros-trollos-tilbakos/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Dæven, du kom meg i forkjøpet.. Jeg skulle jo skrive en melding til deg..Det gikk nemlig rykter på Tenerife at du har vært på grøftefylla?! Vennligst fortell.... Var det viderføring av harry-råne-terning-turen som ledet deg inn på samfunnshuset med lerka på innerlomma og skåling i pappkrus? ) Jeg har hatt en fortreffelig tur. Tilbrakte lange arbeidsdager på solsenga. Puh, det var et slit.. Ja, og så rakk jeg akkurat hjem til vinteren gitt. *banner* Det var jeg ikke heeelt forberedt på kan man si.. Gravde fram bilen på flyplassen iført tynn jakke, joggesko og bar mage. Har nå tilbragt to døgn foran peisen for opptining.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81747-los-tigros-trollos-tilbakos/#findComment-437475 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa Bjørn Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Dæven, du kom meg i forkjøpet.. Jeg skulle jo skrive en melding til deg..Det gikk nemlig rykter på Tenerife at du har vært på grøftefylla?! Vennligst fortell.... Var det viderføring av harry-råne-terning-turen som ledet deg inn på samfunnshuset med lerka på innerlomma og skåling i pappkrus? ) Jeg har hatt en fortreffelig tur. Tilbrakte lange arbeidsdager på solsenga. Puh, det var et slit.. Ja, og så rakk jeg akkurat hjem til vinteren gitt. *banner* Det var jeg ikke heeelt forberedt på kan man si.. Gravde fram bilen på flyplassen iført tynn jakke, joggesko og bar mage. Har nå tilbragt to døgn foran peisen for opptining.. Ryjter på Tenerife? Joda, jeg var riktig så munter, men jeg trodde jammen spanjolene hadde sett så mye at min lille bløyte ikke ble et samtalemne verden over......... Joda, vi var i festlig lag vi. Vi skulle til å sette oss til middag da noen venner ringte å spurte hvor vi ble av. Min kone svarer meg så elegant " Var det i dag? Det har jeg vist glemt å fortelle deg"! Så vi plukker med noen flasker fra barskapet og kjøper øl og røyk slik at vi blir med på det spontane partyet. For å gjøre en lang historie kort, så fikk jeg mange nye venner, jeg fikk høy promille og jeg fikk alle til å le så de lå rett ut på gulvet. Vertinnen som det så fint kalles satt og skravlet til 4 om morgenen, mens verten la seg tidligere siden han måtte tidlig opp på jobb. Han ble riktignok bråvekt i 3-tiden siden jeg kom på at han ikke hadde pusset tennene sine. Han våknet derfor med masse bjørn oppå seg som pusset tennene hans. Vi reiste altså i 4 tiden og svigerinnen min som hentet oss har i ettertid fortalt om mine muntre samtaler på veien hjem. Jeg hadde vist masse gøy å fortelle. Igjen, her har du vært en uke i partyland , men så er det likevel min fyll som går igjen??? Imponerende. Da skjønner du hvor gøy jeg hadde det.*ler* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81747-los-tigros-trollos-tilbakos/#findComment-437491 Del på andre sider Flere delingsvalg…
tigertrollet Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Ryjter på Tenerife? Joda, jeg var riktig så munter, men jeg trodde jammen spanjolene hadde sett så mye at min lille bløyte ikke ble et samtalemne verden over......... Joda, vi var i festlig lag vi. Vi skulle til å sette oss til middag da noen venner ringte å spurte hvor vi ble av. Min kone svarer meg så elegant " Var det i dag? Det har jeg vist glemt å fortelle deg"! Så vi plukker med noen flasker fra barskapet og kjøper øl og røyk slik at vi blir med på det spontane partyet. For å gjøre en lang historie kort, så fikk jeg mange nye venner, jeg fikk høy promille og jeg fikk alle til å le så de lå rett ut på gulvet. Vertinnen som det så fint kalles satt og skravlet til 4 om morgenen, mens verten la seg tidligere siden han måtte tidlig opp på jobb. Han ble riktignok bråvekt i 3-tiden siden jeg kom på at han ikke hadde pusset tennene sine. Han våknet derfor med masse bjørn oppå seg som pusset tennene hans. Vi reiste altså i 4 tiden og svigerinnen min som hentet oss har i ettertid fortalt om mine muntre samtaler på veien hjem. Jeg hadde vist masse gøy å fortelle. Igjen, her har du vært en uke i partyland , men så er det likevel min fyll som går igjen??? Imponerende. Da skjønner du hvor gøy jeg hadde det.*ler* Du er ikke tam! Vekke verten med tannpuss?! *ler så jeg griner* To uker, Bjørnen. Jeg har vært borte i to uker. Og når jeg så snøen på Gardermoen var det rett før jeg emigrerte der og da! Men bikkja ville nok blitt litt lei seg da. Hun liker ikke varmen, men elsker snøballer. Skulle nok hatt Kinesisk Nakenhund, ja.. *lurer på å voksbehandle bikkja* Jeg er da kultivert -rølper ikke på ferie..øh.. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81747-los-tigros-trollos-tilbakos/#findComment-437512 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pappa Bjørn Skrevet 14. november 2002 Forfatter Del Skrevet 14. november 2002 Du er ikke tam! Vekke verten med tannpuss?! *ler så jeg griner* To uker, Bjørnen. Jeg har vært borte i to uker. Og når jeg så snøen på Gardermoen var det rett før jeg emigrerte der og da! Men bikkja ville nok blitt litt lei seg da. Hun liker ikke varmen, men elsker snøballer. Skulle nok hatt Kinesisk Nakenhund, ja.. *lurer på å voksbehandle bikkja* Jeg er da kultivert -rølper ikke på ferie..øh.. Nei, det skal du få meg til å tro..........*L* 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81747-los-tigros-trollos-tilbakos/#findComment-437536 Del på andre sider Flere delingsvalg…
muriel Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Et øyeblikk trodde jeg det var snakk om reprisesending av lobo-julekalender-serien med Brazz Bros. Takk O Gud, og velkommen tilbake, tigertroll! (Kan ikke huske å ha blitt så lettet av et innlegg her inne før..) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81747-los-tigros-trollos-tilbakos/#findComment-438839 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.