Gå til innhold

FU: Tidenes verste Barne-TV

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dagens samtaleemne i lunsjen har nok en gang dreid seg om Barne-TV. Hva mener du er tidenes mest talentløse Barne-TV som noen gang er laget?

Jeg har en svak erindring om Birgitte Grimstad som padla rundt i en kano med en diger hatt på hue og sang om "Gubben og gamla" sammen med en haug med unger. Forferdelige greier! *grøsser*

• Svar 80
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• mariaflyfly

9

• KaVa

7

• SierDuDet

4

• laban

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Synes det er en del korte tegnefilmer nå til dags som kunne passert i den kategorien, jeg.. Særlig svenske og tsjekkiske er ganske snåle, sånn jevnt over.

Skrevet

Puslingen er verst, og verre enn verst...urk.

Får frysninger ved tanken.

Det er de der ekle mennesken som er utkeldd som klovner. Trillet på trillebår med firkantet "hjul" Hadde skranlelyder i hodet når de ristet på hodet.

*grøsser*

Skrevet

Sikkert mange som er uenige med meg, men jeg holder en knapp på Pokemon. Voldsorgier tilrettelagt for barn kan jeg virkelig styre meg for.

Fullstendig Pokemon fri sone her hos oss. Det er så mange hyggelige programmer for barn at det kan jeg styre unna her.

Skrevet

Jeg synes faktisk at "Huset med det rare i" kvalifiserer til en ganske så negativ plass på lista. Kjedelig, kjedelig og kjedelig...

Men det er sikkert verre, som jeg har fortrengt....

Skrevet

Jeg synes faktisk at "Huset med det rare i" kvalifiserer til en ganske så negativ plass på lista. Kjedelig, kjedelig og kjedelig...

Men det er sikkert verre, som jeg har fortrengt....

Enig i at Huset med det rare i er et av nåtidens verste! Så du på tirsdag når de brukte et helt program på å flå en fisk??? *Urk* Jeg holdt på å spy! Og ikke var Lillemann veldig interessert heller!

Hva husker du fra din barndoms Barne-TV som "verstingen", da? :o)

Skrevet

Jeg var ca. 10 år da vi fikk TV hjemme (jada, jeg er eldgammel), så jeg så mest Barne-TV sammen med lillesøsteren min. Jeg var altså litt for stor til egentlig å være i målgruppa. Men av det jeg så da, husker jeg "Romlingane" som ganske ille. Hvis "Romlingane" var de snabel-dyrene som smatt ut og inn av kumlokk-aktige åpninger og bare lagde pipelyder, da? Det var i hvert fall Ingebrikt Davik som leste kommentarene, akkurat som han gjorde i "Romlingane".

Av det jeg har sett sammen med mine egne barn, kommer "Fragglene" høyt på avsky-lista. Og så noen andre fjollete vesener som jeg har fortrengt navnet på - noen av dem driver stort sett med å bygge noen slags rør-stillaser. I det hele tatt er hårete dokkevesener ikke helt min greie.

Skrevet

Er det det dama het? Jeg husker også såvidt den dama der, men det var et av høydepunktene på kvelden det! :o)

Det verste må være... de der to klovnene i sød- og hvitstripete drakter som ikke sa noe, men som drev og humpet på ei humpedisse. De fikk jeg mareritt av...

Skrevet

Puslingen er verst, og verre enn verst...urk.

Får frysninger ved tanken.

Det er de der ekle mennesken som er utkeldd som klovner. Trillet på trillebår med firkantet "hjul" Hadde skranlelyder i hodet når de ristet på hodet.

*grøsser*

Tror det er det samme som jeg tenker på... de var EKLE!

Skrevet

Jeg var ca. 10 år da vi fikk TV hjemme (jada, jeg er eldgammel), så jeg så mest Barne-TV sammen med lillesøsteren min. Jeg var altså litt for stor til egentlig å være i målgruppa. Men av det jeg så da, husker jeg "Romlingane" som ganske ille. Hvis "Romlingane" var de snabel-dyrene som smatt ut og inn av kumlokk-aktige åpninger og bare lagde pipelyder, da? Det var i hvert fall Ingebrikt Davik som leste kommentarene, akkurat som han gjorde i "Romlingane".

Av det jeg har sett sammen med mine egne barn, kommer "Fragglene" høyt på avsky-lista. Og så noen andre fjollete vesener som jeg har fortrengt navnet på - noen av dem driver stort sett med å bygge noen slags rør-stillaser. I det hele tatt er hårete dokkevesener ikke helt min greie.

Hårete dokkevesener - liker du ikke Bjørnen i det blå huset heller? :o) Det er Lillemanns favorittbarne-tv, og jeg synes det er ganske koselig sjøl... :o)

Gjest papirtiger
Skrevet

Liker du ikke fragglene!!!

En av de beste barnetv-serien ever!!

Liker spesielt Onkel Reisende Mac :) Og Doserne som bygger :)

Skrevet

Liker du ikke fragglene!!!

En av de beste barnetv-serien ever!!

Liker spesielt Onkel Reisende Mac :) Og Doserne som bygger :)

Doserne var det, ja. Er det en undergruppe av Fragglene?

Skrevet

Enig i at Huset med det rare i er et av nåtidens verste! Så du på tirsdag når de brukte et helt program på å flå en fisk??? *Urk* Jeg holdt på å spy! Og ikke var Lillemann veldig interessert heller!

Hva husker du fra din barndoms Barne-TV som "verstingen", da? :o)

"Huset med det rare i" _er_ fra min barndom.... Nåja. Sene barndom, da....

Fra tidlig barndom huasker jeg ikke de "negative". Fortrengt dem, kan jeg tenke meg. Er for ung for "Pompel og pilt", liksom...

Skrevet

Hårete dokkevesener - liker du ikke Bjørnen i det blå huset heller? :o) Det er Lillemanns favorittbarne-tv, og jeg synes det er ganske koselig sjøl... :o)

Joda, når de blir såpass "menneskelige" som Bjørnen, Max Mekker & Co., gjør det ingenting om de er litt hårete.

Det er når de nærmer seg Muppets at jeg ikke er helt med :-)

Joffe1365380410
Skrevet

Uten tvil er det Lekestue med Vibeke Sæter.

Skrevet

"Huset med det rare i" _er_ fra min barndom.... Nåja. Sene barndom, da....

Fra tidlig barndom huasker jeg ikke de "negative". Fortrengt dem, kan jeg tenke meg. Er for ung for "Pompel og pilt", liksom...

Huset med det rare i er fra 1992. Jeg sjekka det her om dagen. Pompel og Pilt er jeg også for ung til. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...