Gå til innhold

Hei.

Anbefalte innlegg

Har ikke skrevet noe særlig her i det siste jeg, egentlig, men jeg er innom og leser med jevne mellomrom...

Akkurat nå føler jeg så veldig at jeg vil skrive av meg noe, men jeg vet ikke riktig hva det er. Føler bare at det tynger og at tanker driver meg litt vanvidd.

Jeg føler meg så delt nå for tiden, jeg. En del av meg har fått nye tanker og idéer om ting, og det skaper trøbbel i "logikken" min. Den andre delen av meg gjør alt den kan for å kjempe imot disse nye tankene. Så ender det hele opp med at jeg egentlig ikke kan nyte noe som helst, for alt blir ødelagt av tanker for eller imot alt mulig.

Om jeg ikke fortjener noen ting, så er livet vondt, men det er slik det skal være.. Om tankene om at jeg fortjener å nyte noe kommer, så kommer bitterheten, savnet, sinnet og alt det andre i tillegg... så ødelegger det for meg og - for jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av de følelsene. Hvem skal de rettes mot? Det går utover meg selv, fordi jeg er den som fikk tankene.

Så.... da mistet jeg tråden fullstendig...

Føler meg litt bortkommen... Ble bare tull det her, men... Føltes godt å trykke tastene i alle fall.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/81813-hei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...