Gjest Windsong Skrevet 14. november 2002 Del Skrevet 14. november 2002 Jeg skrev et innlegg for en drøy uke siden vedr ryggsmerter. Var hos fysio'n sist fredag, som sendte meg rett til en kiropraktor. Har vært hos denne to ganger. Han mener problemene mine skyldes låsninger i noen leddforbindelser i korsryggen. Men det jeg nå lurer på: Smertene sitter nederst i korsryggen. Samtidig kjenner jeg noe på framsiden av beina og i hoftene. I det siste er det tilkommet en følelse av at beina brenner helt ut i huden etter at jeg har sittet i ro en stund (prøver så langt som mulig å unngå sitting). Jeg trodde det var vanlig at smerrtene satt på baksiden av beina når de skrev seg fra ryggen. Derfor lurer jeg på om det jeg kjenner i hofter/ben kan komme av noe annet og i så fall hva?? Blir litt hypokonder ;-) Nevnte det for kiropraktoren, men han er dessverre av den typen som ikke snakker så mye men grynter og ser inn i dataskjermen sin. Føler ikke at behandlingen har hjulpet ennå, men jeg regner med at det trenger litt tid. Rom ble jo ikke bygget på en dag hehe. Selv ikke Somadril knekker disse smertene. Det eneste som hjelper er å ligge i ro eller bevege seg. Kulden er imidlertid et problem .Tåler ikke NSAIDs eller Celebra (gir meg magetrøbbel). Jeg har hatt diabetes i seks og et halvt år, og er litt redd for at det kan ha oppstått nerveskader som en komplikasjon i forbindelse med dette. Imidlertid har jeg alltid hatt så god kontroll over blodsukkeret at det ikke burde tilsi noen risiko for komplikasjoner. Jeg har for tiden ikke råd til å betale for svar fra lege, så jeg håper noen har opplevd noe lignende (ikke for den det måtte gjelde sin del vel og merke!) og kan dele noen erfaringer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81843-blir-ikke-klok-p%C3%A5-denne-ryggen/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest rwt Skrevet 15. november 2002 Del Skrevet 15. november 2002 Hei. Dete inlegget blir raskt sletter av doktoronline.no Lån boka blotype dietten på bibloteket eller kjøp den. Den virker på all musklatur også på din sykdom. De fleste inleggene mine strykes men jeg vet dietten virker. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81843-blir-ikke-klok-p%C3%A5-denne-ryggen/#findComment-438587 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Windsong Skrevet 17. november 2002 Del Skrevet 17. november 2002 Hei. Dete inlegget blir raskt sletter av doktoronline.no Lån boka blotype dietten på bibloteket eller kjøp den. Den virker på all musklatur også på din sykdom. De fleste inleggene mine strykes men jeg vet dietten virker. Har man troen, er det utrolig hva som virker ;-). Tenker jeg tar en runde med akupunktur igjen. Det er uvissheten om grunnen til problemet som plager meg. Smerter er selvsagt ikke spesielt behagelig, men det er jeg i det minste vant til... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/81843-blir-ikke-klok-p%C3%A5-denne-ryggen/#findComment-440020 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.