Gjest angiveren Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Innlegget jeg sikter til har en link til en side som man skvetter skikkelig av! Det er ikke særlig gøy å åpne sånne linker helt uforberedt på det som kommer. Innlegget er helt uten advarsel om at man skvetter. Taj Mahal har poengtert det i tråden, og jeg er helt enig! Innlegget heter "For dere som liker / ikke liker katter" Linken er denne: http://home.no/storage/katt/flash.htm *skremt* 0 Siter
Gjest Nikkaba Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Fyttikatta! Jeg skvatt skikkelig, jeg! Selv MED advarsel!!! Phuh! Men den er jo MORSOM, da! Ikke vær så prippen! 0 Siter
-Riksklysa Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 denne linken er jo harmløs... nei det må vel finnes grenser for vor prippene folk kan være? eller kanskje ikke, alt henger vel sammen med hvor en setter grensene henn, og de setter man jo forskjellig... 0 Siter
Nyco Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Fyttikatta! Jeg skvatt skikkelig, jeg! Selv MED advarsel!!! Phuh! Men den er jo MORSOM, da! Ikke vær så prippen! Åh du store kineser!!! DET var dagens... 0 Siter
favn Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Gi deg... hvis det ikke skal mer til før du blir redd kan kanskje nuppereller være noe? 0 Siter
silo Skrevet 2. desember 2002 Skrevet 2. desember 2002 Å herregud som jeg skvatt!! Og det enda jeg var forberedt på noe sånt!! Hehehe, gøy. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.