Nemi Skrevet 15. november 2002 Skrevet 15. november 2002 Hallais! Står til med dere da? Nå har vi fått ut finger'n og bestilt hotellrom *puhh* Sent,men godt! Ahh..ska bli arti' ja :-Þ Når var det du skulle kjøpe deg nye planter sa du.......................... .............................. ................ Heheheheheeeeee ;o) Ser deg snart da.Kaffitørst!? Go'klæm! 0 Siter
Chloe Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Nå ble jeg nysgjerrig, asså! Hva skal du? Hæ? Ut og reise uten å avlegge rapport?! *lister meg ut* ) 0 Siter
Nemi Skrevet 16. november 2002 Forfatter Skrevet 16. november 2002 Nå ble jeg nysgjerrig, asså! Hva skal du? Hæ? Ut og reise uten å avlegge rapport?! *lister meg ut* ) Jasså ja,så du driver og lusker her ja ;-) Hehe.Kan fortelle,men ikke her... Er du her enda? *suss* 0 Siter
Chloe Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 Jasså ja,så du driver og lusker her ja ;-) Hehe.Kan fortelle,men ikke her... Er du her enda? *suss* Nei, det var jeg visst ikke. *s* Har brukt dagen i dag til å handle julegaver sammen med mamma. Fant noe skjønt til lillepia di!) *knuseklemmersoulmate'nminsin* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.