Gå til innhold

Tomme pupper


Gjest Saggy

Anbefalte innlegg

Er det noen andre menn her som tenner på kvinner med tomme, slappe, hengepupper? Eller noen kvinner som har det og har lyst til å veksle noen ord?

Jeg er veldig tiltrukket av kvinner som har bryster med lite fyll, for eksempel fordi det meste av innholdet er ammet bort eller slanket bort. Størrelsen er ikke så viktig, små og tomme kan være like spennende som store og tomme. Spesielt godt liker jeg hengepupper som er så flate at de ikke synes under klærne når de ikke løftes og formes av en BH. Blir kåt av å tenke på at de henger der tynne og flate og dingler.

Slappe pupper er også mye deiligere å ta i enn faste. Jeg liker å strekke dem ut og kjenne hvor tynne de er. For ikke å snakke om å se de bevege seg når en elsker.

Noen reaksjoner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De tomme puppene harmonerer vel med hue ditt...

Rart hva folk finner på for å dra igang en "debatt"...

Han skriver jo dette for å få en lang "remse" nedover her med folk som syns han er litt rar osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skriver jo dette for å få en lang "remse" nedover her med folk som syns han er litt rar osv.

Mener personlig at et par av de som svarer på disse innleggene bør få seg en liten reprimande!

Trodde dette skulle være et seriøst diskusjons sted for seksualitet.

Ser ikke noe gale i at noen tenner på damer med hengepupper!

Jeg er 21 og om et par år så går det jo den veien med kjæresten og jeg tenner nok på henne da også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det du sier er seriøst, så synes jeg det er fint at noen tenne på noe annet en fulle,runde og faste pupper, da det er sjelden er så sjelden å ha det hele livet.

Det finnes ikke noe mer trist enn menn som har koner med et par pupper som har fått hard medfart etter noen barn,og som sikler etter unge jenter med sine faste pupper...

Syens vi har for få menn som tenner på naturlige kvinnekropper.

Jeg mener selv at jeg er heldig som ike har så store pupper, for da ville de hengt enda mer etter noen barn, men med flere menn som deg så er jo ikke det noe problem.

Kvinnekropper kan jo være så forskjellige, så jeg synes ikke menn skal begrense seg til å like bare faste,fulle pupper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis det du sier er seriøst, så synes jeg det er fint at noen tenne på noe annet en fulle,runde og faste pupper, da det er sjelden er så sjelden å ha det hele livet.

Det finnes ikke noe mer trist enn menn som har koner med et par pupper som har fått hard medfart etter noen barn,og som sikler etter unge jenter med sine faste pupper...

Syens vi har for få menn som tenner på naturlige kvinnekropper.

Jeg mener selv at jeg er heldig som ike har så store pupper, for da ville de hengt enda mer etter noen barn, men med flere menn som deg så er jo ikke det noe problem.

Kvinnekropper kan jo være så forskjellige, så jeg synes ikke menn skal begrense seg til å like bare faste,fulle pupper.

Hyggelig å bli tatt på alvor iallfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener personlig at et par av de som svarer på disse innleggene bør få seg en liten reprimande!

Trodde dette skulle være et seriøst diskusjons sted for seksualitet.

Ser ikke noe gale i at noen tenner på damer med hengepupper!

Jeg er 21 og om et par år så går det jo den veien med kjæresten og jeg tenner nok på henne da også :)

Godt det er noen vidsynte her også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, jeg tenner også på myke deilige pupper. - Slike som henger litt, og er utrolig gode å kose med... Kysse på, suge på, leke med osv.

Men ikke fordi de er tomme, eller slappe! Men rett og slett fordi de sitter fast på ei jente jeg er glad i!

Skal jeg _bare_ titte, så syntes jeg puppene på ei "nyutsprungen russ" er noe av det flotteste som finnes. - Å se på! Ikke la det bli galt da...?

Men å kose med, og å elske, og være glad i, så forutsettes det kun en ting for min del: De må sitte fast på jenta _MI_!

That's it!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hva, jeg tenner også på myke deilige pupper. - Slike som henger litt, og er utrolig gode å kose med... Kysse på, suge på, leke med osv.

Men ikke fordi de er tomme, eller slappe! Men rett og slett fordi de sitter fast på ei jente jeg er glad i!

Skal jeg _bare_ titte, så syntes jeg puppene på ei "nyutsprungen russ" er noe av det flotteste som finnes. - Å se på! Ikke la det bli galt da...?

Men å kose med, og å elske, og være glad i, så forutsettes det kun en ting for min del: De må sitte fast på jenta _MI_!

That's it!

Det er jo gjerne slik at en liker puppene på den en er sammen med. Og det er jo bra at du liker puppene på hun du er sammen med selv om de henger. Forskjellen på deg og meg er nok at jeg synes det er mere spennende med bløte og tomme hengepupper selv når det bare gjelder å se. Virker ikke som om det er mange som deler det synspunket skal en dømme etter svarene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Hvis det du sier er seriøst, så synes jeg det er fint at noen tenne på noe annet en fulle,runde og faste pupper, da det er sjelden er så sjelden å ha det hele livet.

Det finnes ikke noe mer trist enn menn som har koner med et par pupper som har fått hard medfart etter noen barn,og som sikler etter unge jenter med sine faste pupper...

Syens vi har for få menn som tenner på naturlige kvinnekropper.

Jeg mener selv at jeg er heldig som ike har så store pupper, for da ville de hengt enda mer etter noen barn, men med flere menn som deg så er jo ikke det noe problem.

Kvinnekropper kan jo være så forskjellige, så jeg synes ikke menn skal begrense seg til å like bare faste,fulle pupper.

Menn er opptatt av andre ting enn bare pupper. Hofter, rumper, lår og legger er legemsdeler de fleste har et erotisk forhold til. Så variasjonsmulighetene er store.

Har man ikke spennende pupper å vise tilkan man kanskje ha en deilig rund og velformet rumpe. Mannen kan gjøre mange spennende turer rundt, i og omkring en vakker kvinnenlig bakdel. Litt av en eventyrreise. Dessuten noe å bite i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saggy, jeg må bare få sagt noe.

Jeg syntes ikke brystene til jenten har så mye å si, selfølgelig er det en pluss, men for å være helt ærlig hadde jeg nok vært like forelska i jenta jeg er forelska i, uansett. Jeg er forelsket i hun pga. det hun er og hvordan hun er. Men, for å kommentere innlegget ditt; Jeg syntes det er rett og slett er mye finere med faste og ikke for store, gjerne mer mindre bryster. Det gjør jentene/damene finere, og slipper å ha BH på magen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...