Gjest M@ily Skrevet 16. november 2002 Skrevet 16. november 2002 ALT går på tverke for tiden! Klarer ikke å se noe positivt lenger... Eneste som holder meg igjen her nå er vennina mi... Vet at jeg må prøve å holde ut for hennes skyld... Klarer ikke jeg det, klarer ikke hun heller det... Lurer bare på hvor lenge dette holder...?? *klemmer til dem som vil ha* 0 Siter
TRISTIAN Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 -jeg vil gjerne ha en klem...takk. 0 Siter
mymya Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Hei lille venn. Hold ut. selv om alt er mørkt og trist nå. så må du holde ut. Jeg tror at ting vil komme til å gå bedre etter hvert. men ting tar tid. Prøv å finne noe positivt. Og en annen ting som jeg holder på å jobbe med nå er "å leve i nåtiden" og ikke gå å bekymre meg for alt som kanskje kommer til å skje osv.. Stå på lille venn. KLemz 0 Siter
Gjest M@ily Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Hei lille venn. Hold ut. selv om alt er mørkt og trist nå. så må du holde ut. Jeg tror at ting vil komme til å gå bedre etter hvert. men ting tar tid. Prøv å finne noe positivt. Og en annen ting som jeg holder på å jobbe med nå er "å leve i nåtiden" og ikke gå å bekymre meg for alt som kanskje kommer til å skje osv.. Stå på lille venn. KLemz Takk for svar mymyaen min (kath her..)! Akkurat nå ser det ut til at jeg skal klare en uke til... Prøver også å ta en dag av gangen... *masse klemmer* 0 Siter
Gjest M@ily Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 -jeg vil gjerne ha en klem...takk. Du kan få så mange klemmer du vil ha 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.