Gå til innhold

Vanskelig alt, også å treffe riktig forum!!

Anbefalte innlegg

Denne havnet på psykiatri først men skulle jo egentlig hit..

Nå rakner alt liksom. Kom hjem fra en heisatur til Amster på fredag og fikk beskjed om at jeg blir kastet ut av leiligheten. Må være ute på mandag. Og siden en ulykke sjelden kommer alene så hadde jeg vært hjemme i omtrent en halvtime da min grandonkel sto på døra og var sint fordi jeg hadde dratt til Amster uten å spørre han. Jeg var så sliten og likegyldig at jeg ikke gadd å si unnskyld og da han slo meg tok jeg ikke engang armene opp for å beskytte ansiktet og hva mer han gjorde med meg orker jeg ikke å fortelle nå. Men jeg har hoven leppe og brakk en finger og tilbrakte gårsdagen på legevakta. Orker ikke å pakke sakene mine her heller, de får bare stå igjen, jeg gir faen. Har spurt venninna mi om jeg får bo der en stund og det går greit. Kanskje jeg skal vurdere å legge meg inn som psyk vil at jeg skal for å komme meg vekk fra alt. Hun vet ikke at grandonkelen min plager meg enda.. tror jeg skal fortelle det på mandag. Hvis jeg tør. Kanskje hun kan hjelpe meg hvis jeg forteller det? Men det er så jævlig vanskelig, flaut og dumt liksom.

Fortsetter under...

Skulle ønske jeg hadde noe virkelig lurt å si... Men jeg har ikke det... Synes virkelig synd på deg, tyoisk at alt skjer på en gang...

Hvis du virkelig stoler på venninna di, og har behov for å prate, så syns jeg du skal forsøke... Jeg vet det er j...., men det kan være verdt det. Og som regel går jo slike ting bedre enn forventet...

Kanskje innleggelse hadde vært fint for deg nå? Så får du hvilt deg, og får alt på avstand for en liten stund...?

*støtteklem*

Skulle ønske jeg hadde noe virkelig lurt å si... Men jeg har ikke det... Synes virkelig synd på deg, tyoisk at alt skjer på en gang...

Hvis du virkelig stoler på venninna di, og har behov for å prate, så syns jeg du skal forsøke... Jeg vet det er j...., men det kan være verdt det. Og som regel går jo slike ting bedre enn forventet...

Kanskje innleggelse hadde vært fint for deg nå? Så får du hvilt deg, og får alt på avstand for en liten stund...?

*støtteklem*

takk.

Kjære deg

Så vondt å høre.. Men du, ikke glem at det ikke er din skyld at han mishandler deg. Det er kun hans skyld, ingen andres!

Fikk en vond følelse av at han misbruker deg også ... er det riktig?

Håper du tør å fortelle dette til psyken din og eventuelt også til ei god venninne. Du trenger og fortjener støtte rundt deg.

Sender deg mange gode klemmer og varme tanker.

Kjære deg

Så vondt å høre.. Men du, ikke glem at det ikke er din skyld at han mishandler deg. Det er kun hans skyld, ingen andres!

Fikk en vond følelse av at han misbruker deg også ... er det riktig?

Håper du tør å fortelle dette til psyken din og eventuelt også til ei god venninne. Du trenger og fortjener støtte rundt deg.

Sender deg mange gode klemmer og varme tanker.

Akkurat nå har jeg ikke lyst å fortelle noe mer om meg og han.. men prøver å fortelle det til psyken i morgen.

Men takk for at du svarte og takk for klemmer og tanker. Kan trenge det i morgen.. Gruer meg masse.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...