Gjest riita Skrevet 17. november 2002 Skrevet 17. november 2002 Ønsker meg desperat vekk her fra. Akkurat nå har jeg en vond klump i magen - det er så lite som stemmer i livet mitt. Jeg bor f.t hjemme med foreldrene mine - det er ikke bra.. jeg lengter desperat etter å omgås venner som jeg føler er likesinnede - slik det er nå og slik det har vært, så føler jeg meg utilfreds og urolig sammen med folk - og jeg vet ikke hvor jeg kan finne likesinnede!! Jeg må få meg en egen plass å bo! Og jeg får ikke jobb...har søkt lenge..det er klart jeg ville streve i en jobb, men det er bedre å gå ledig... Jeg har alltid liksom vært "psyk" - men jeg har alltid innerst inne trodd at noe kunne gro - men nå føler jeg meg bare som en vissen blomst - og gammel. Fordi jeg bor hjemme. Fordi jeg akkurat nå har en jobb som er deprimerende og ikke stimulerende og ikke har noe med min utdannelse å gjøre..Fordi jeg ikke har likesinnede rundt meg. Fordi .... Jeg vet ikke lenger hva jeg skal gjøre - er bare desperat! Må være noe mer enn dette! Legen min sier at jeg er berettiget attføring og kan søke på det - hva innebærer det? Er det en mulighet jeg har til å komme meg vekk fra denne plassen? Er det hjelp til å få jobb jeg er utdannet til? Eller kan jeg ta utdanning på attføring?? Blir veldig, veldig glad for svar!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.