Gå til innhold

stum

Gjest Tåva

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heia.

Har ikke så mye å si nå. Men vil bare si at du er ikke alene.

Vet hvordan det er å føle seg skitten og sånn.. Men det som skjedde var og er ikke din skyl .. Det var hans skyld. IKKE din.

Hvordan er det. får du noen form for hjelp?

Lykke til.

*klemmer forsiktig*

Takk for de ordene.

Jeg har ikke noen spess terapaut jeg går til, men jeg har noen og snakke med.

Problemet er bare alle da tankene som kommer og som ingen forstår uten om de som har opplevd det samme selv.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82182-stum/#findComment-442100
Del på andre sider

Takk for de ordene.

Jeg har ikke noen spess terapaut jeg går til, men jeg har noen og snakke med.

Problemet er bare alle da tankene som kommer og som ingen forstår uten om de som har opplevd det samme selv.

Så bra at du har noen ihvertfall. Men hva med å ta kontakt med Dixi..? Det kan kanskje være et sted hvor du vil ha nytte av å ha kontakt. ALle de som jobber der har selv vært utsatt for overgrep, og kjenner til hvordan det er.

Stå på. og lykke til videre. Håper at du får det bedre.

*forsiktige klemmer*

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82182-stum/#findComment-442356
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...