Gå til innhold

Hva er galt? Kan dere hjelpe?

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente som sliter meg igjennom hverdagen med 6 ulike sykdommer.De synes ikke utenpå,og det er få som vet at jeg har det.Bare mine nærmeste venner og hele familien vet om det.Nå i det siste har jeg hatt oppkast,svimmel,magesyke,synsforstyrrelser,hodepine og mistet føling i armen.Og problemet er at det er ikke noe som helst med sykdommene mine å gjøre.Legene vet heller ikke hva det er galt.Dette har vært i 3 mnd nå..Det kommer og går hele tiden.Jeg blir så lei meg pga dette.Er jo bare 18 år.Skolen går dårlig pga mye fravær..Jeg gråter over dette,og hadde dere sett meg så hadde dere ikke merket noen ting til dette.Men jeg har det rett og slett vondt..Så værsåsnill og svare meg på dette..Jeg blir gal av det her snart!

Vennlig hilsen meg..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8219-hva-er-galt-kan-dere-hjelpe/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg

Det kan høres ut som om du kanskje har en sykdom med flere symptomer.Du sier intet om hva og hvordan du er blitt undersøkt,og det er da vanskelig å vurdere hva som kan være årsaken til plagene dine.Spennvidden for årsaken til disse plagene er stor,og jeg synes du skal gå tilbake til legen du bruker,slik at du kan bli henvist/undersøkt videre.

Det kan høres ut som om du kanskje har en sykdom med flere symptomer.Du sier intet om hva og hvordan du er blitt undersøkt,og det er da vanskelig å vurdere hva som kan være årsaken til plagene dine.Spennvidden for årsaken til disse plagene er stor,og jeg synes du skal gå tilbake til legen du bruker,slik at du kan bli henvist/undersøkt videre.

Jeg skrev tidligere om at jeg hadde 6 sykdommer osv..Jeg har vært hos legen og han har undersøkt meg fra topp til tå og det er ingenting feil..Røntgen har jeg tatt og masse blodprøver,men ikke noe svar..Jeg er bedre nå,men det kommer hele tiden tilbake..Det er ikke angst for det har jeg blitt undersøkt om av lege. Det skremmer meg jo litt at det feiler meg noe,men det er ingen som finner det ut..Svar meg vær så snill!

Vennlig hilsen meg på 18 år.

Gjest Nina Lindstad, spesialist i allmennmedis

Jeg skrev tidligere om at jeg hadde 6 sykdommer osv..Jeg har vært hos legen og han har undersøkt meg fra topp til tå og det er ingenting feil..Røntgen har jeg tatt og masse blodprøver,men ikke noe svar..Jeg er bedre nå,men det kommer hele tiden tilbake..Det er ikke angst for det har jeg blitt undersøkt om av lege. Det skremmer meg jo litt at det feiler meg noe,men det er ingen som finner det ut..Svar meg vær så snill!

Vennlig hilsen meg på 18 år.

Til sokk. Har ikke lest original-innlegget ditt, du må nesten repitere noen av plagene om du ønsker våre synspunkter. Det at du har mange plager som ingen finner årsak til, øker sannsynligheten for at plagene er psykisk betinget.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...