Gå til innhold

Sex første kvelden


Gjest terningkast6

Anbefalte innlegg

Gjest terningkast6

I min ungdom (er over 40 nå) var det tabu å ha sex ved første møte, "anstendige jenter" ventet gjerne noe lengere før de "ga seg" til typen. Riset bak speilet var at hvis en var for ivrig å hoppe til køys ville typen oppfatte deg som lettvint og ikke ha mere med deg å gjøre.

Er det ennå slik?? Ønsker spesielt svar fra menn, ville dere giftet dere med en kvinne som gikk med på sex første kvelden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Elextra

Jeg ville aldri vurdert å gifte meg med en mann som i sin villeste fantasi kunne tvile på å ville gifte seg med meg fordi jeg hadde gått til sengs med ham første kvelden!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på! Når man er voksen, som du og jeg, her man jo en viss erfaring med forskjellige mennesker...

Stemmer kjemien så stemmer den. Da er det helt riktig å gjøre det begge føler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Absolutt

Jeg hadde sex første kvelden med hun som har blitt min kone... (Hun var da sammen med en annen)

Sex'en var utrolig heftig, og har vært det siden.

Enig med Sntapp!

Mann med et nydelig (sex-)liv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det.

Det blir altfor lett, og dertil for lett og miste.

Ihvertfall i vårt seksuelt løsslupne samfunn der få lenger har de egenskaper som trofasthet og ekte kjærlighet.

Men det har jo litt med hvorfor du gifter deg. Er det pga. sexen så sier jo det litt om hvorfor skillsmisseprosenten er så høy her i landet.

Og til elextra så får jeg vel si at hvis jeg hadde truffet henne, så hadde det nok ikke blitt sex på henne den kvelden uannsett :)

Men det går jo litt på innstillingen til folk.

Men jeg ville aldri giftet meg med en som jeg hadde sex med første kvelden, på den andre siden, det ville ikke skjedd heller :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enig med Elextra. Har aldri opplevd at menn for tiden ser på jenter som lettvindte om man havner til sengs første kvelden. hvorfor er bare jenta lettvindt? Er ikke mannen også med på samleiet?????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takes two too tango!!

Begge er jo med på det. Hvis gutten mister respekten for jenta etterpå, så er det han som ikke er noe å samle på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

takes two too tango!!

Begge er jo med på det. Hvis gutten mister respekten for jenta etterpå, så er det han som ikke er noe å samle på!!

Dette var vanlig før i tiden. Når jenta tillit sex første kvelden/natten, så het det at hun var lettsindig og lite å samle på. For gutten var det greit, ingen fant på å betegne han som lettsindig. Nei da, han var barsk, han hadde sikkert draget på jentene. Det var snarest et slags hederstegn på at han hadde fått henne i senga.

Jeg trodde dette hadde forandret seg litt i de senere år, men har tydeligvis tatt feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg hadde sex første kvelden med hun som har blitt min kone... (Hun var da sammen med en annen)

Sex'en var utrolig heftig, og har vært det siden.

Enig med Sntapp!

Mann med et nydelig (sex-)liv

Noen er heldige, kjemien mellom dem passer godt. Kanskje du er en av disse heldige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er vel litt sent ute her, men...

Jeg har ikke hatt samme traumatiske opplevelser som deg, men jeg er 24 år og fortsatt jomfru selv (gutt). Jeg har vært forelsket i samme jente i 10 år!! Uten å være i stand til å si det. Når jeg endelig gjorde det nå i høst, var det for seint. Jeg har derfor samme problem som deg, jeg er nødt til å prøve å finne noen andre, og det kan bli vanskelig når jeg ikke har hatt øyne for noen andre. Er avholdsmann også, så det å gå på byen er ikke helt min "greie".

Trøst deg i hvert fall med at du ikke er alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er vel litt sent ute her, men...

Jeg har ikke hatt samme traumatiske opplevelser som deg, men jeg er 24 år og fortsatt jomfru selv (gutt). Jeg har vært forelsket i samme jente i 10 år!! Uten å være i stand til å si det. Når jeg endelig gjorde det nå i høst, var det for seint. Jeg har derfor samme problem som deg, jeg er nødt til å prøve å finne noen andre, og det kan bli vanskelig når jeg ikke har hatt øyne for noen andre. Er avholdsmann også, så det å gå på byen er ikke helt min "greie".

Trøst deg i hvert fall med at du ikke er alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...