Gå til innhold

Sdd - strippeklubber i Oslo

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ulv I Faarikaal

Ja man kan gjøre noe bedre enn å vise fram strippere og prostituerte. Skulle ikke forundre meg om de traff landskvinner der også.

Nei, men når de ikke snakker norsk er det vanskelig, siden alle showene går på norsk. Kanskje spørre dem før de kommer ?

Ja man kan gjøre noe bedre enn å vise fram strippere og prostituerte. Skulle ikke forundre meg om de traff landskvinner der også.

Nei, men når de ikke snakker norsk er det vanskelig, siden alle showene går på norsk. Kanskje spørre dem før de kommer ?

Jeg forelo det litt på fleip , men jeg tviler på at de er så interessert i å fly rundt på museum og div. hvertfall. En skikkelig god middag med masse drikke er jo hvertfall bra - så kan man jo se an situasjonen hva som skjer etterpå.

Ulv I Faarikaal

Jeg forelo det litt på fleip , men jeg tviler på at de er så interessert i å fly rundt på museum og div. hvertfall. En skikkelig god middag med masse drikke er jo hvertfall bra - så kan man jo se an situasjonen hva som skjer etterpå.

Sen dem en sånn samlebrosjyre/hefte for turister, det fikk noen texasyankier jeg hadde som gjester i fjor, de hadde tråla den og kryssa av. Bortsett fra samer og isbjørner så gikk det bra, det kunne jeg ikke stille med i Oslo.

Blaze er for kjerringer og andre som digger kø, så det stedet kan du bare glemme.

String, som du ser Conan foreslår her nede, er for folk fra beste vestkant, og som faktisk har penger til å betale 29750 kroner for den champisen det står reklame for på bordet, og 74 kroner for 0.3 øl.

Disse prisene over stemmer. Stedet skryter av de dyreste ølprisene i byen, og champisen til nesten 30 lapper er høyst reel.

Damene her er PERFEKTE! og jeg har faen ikke sett makan tidligere, men det eneste de gjør er å danse lekker, få av seg klærne, og komme bort til bordet ditt for å spørre om "do you want private show" på bakrommet.

For 74 korner for 0.3 øl, samt 200 kroner for å komme inn, så hadde jeg forventet at dette "private showet" lå i prisen.

Så har du Diamond. Jeg er litt uenig med Conan under her. Dette er er bra sted, man sitter nær scenekanten og for stadig vekk fitte i tryne, og det er ofte lite folk der, bra sikt, og "normale" priser på drikken.

Eneste du her må er droppe å legge merke til mafiataktene der. Tropedoer, russermafian og de andre lømlene, holder selvsagt til der. Rett utenfor stedet står gatehorene på rekke og rad.

Nå er nok mafian også tilstede på string, men litt mindre synlig enn på Diamond.

Men Diamond er likefullt mitt råd. Man betaler trossalt ikke 74 kroner for 0.3 øl på String bare for å unngå å se at noen blir grisa med balltre sånn ca en gang i halvtimen, på Diamond :)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...