Gå til innhold

Hjemme på permisjon fra sykehuset *he-he* !

Anbefalte innlegg

Jeg var heldig og slapp hjem på permisjon i dag fra sykehuset! :-) Åh, så glad jeg er! Jeg var jo forberedet på å ikke så se hverken mann eller barn i kveld, så det var en hyggelig overraskelse.

Jeg tryglet om å få slippe og sove der helt fra jeg kom, og allerede før jeg visste hvem jeg skulle dele rom med.

Da jeg kom opp på pasientrommet jeg skulle "bo" på, satt det en kvinne i femtiårene der. Noe utpå ettermidagen sovnet hun, og marerittet var i gang. Dæger'n som hun kunne SNORKE!! Jeg lå og prøvde å lese litt i en medbrakt bok, men det gikk faen ikke. Snorkingen bak forhenget var av slikt decibel at det formelig tordnet. Innimellom harket hun til (hørtes ut som om hun var nær ved å kvele seg selv), og da vred hun seg litt, tok et par normale drag etter luft, også var det i gang igjen....

"Hjelpe meg" tenkte jeg, "aldri i livet om jeg får sove et sekund på dette rommet i natt".

Heldigvis kom assistentlegen tilbake senere og sa det var gitt tillatelse til at jeg kunne dra hjem på permisjon, men jeg må møte der i morgen tidlig og tilbringe dagen med nye tester på sykehuset. Idag ble det unnagjort noen.

Så herlig å få ligge i egen seng i natt! :-)

PS! Ingen prøveresultater har gitt svar enda...Synd.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...