Gjest Svartenatta Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Er det noen her som bruker Apodorm som sovemedisin? Og i så fall, hvilken styrke/dosering bruker dere? 0 Siter
Gjest Little Madam Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Jeg har tidligere brukt apodorm. Hvis jeg ikke husker feil så var tablettene på 5 mg.. Men jeg opplevde nokså raskt at apodorm var vanedannende slik at jeg måtte øke dosen etterhvert...( kanskje ok å satse på en annen medisin hvis du trenger noe å sove på litt over tid...? )Fikk mareritt, litt utslett og synetes ikke jeg sov så veldig godt med apodorm. Men det værste var nok avhengigheten... 0 Siter
Gjest calestia Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 brukte apodorm inntil nylig, men det funka ikke for meg. Tok 10 mg, og sov ikke. Begynte med 5 mg, økte da det ikke hadde noen virkning, men hjalp fortsatt ikke. Ikke noe nytt, ingen av de vanlige sovepillene funker for meg. nå er det nozinan jeg tester ut.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.