Gjest littkjentmontro Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Ikke at det er min sak å spekulere i det, men de fleste andre lidelser har jo et "kjendisforbilde"....? Synes å kjenne igjen en viss tankegang ut ifra tekstene hennes? 0 Siter
Gjest turbolator Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Isåfall får vi vel ikke høre om det, siden BPD ikke er en slik status-kjendis-diagnose som bipolar lidelse, som "alle" har liksom. 0 Siter
Gjest secretz Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Jeg lurer på om noen i Nine Inch Nailes har BPD. Har du hørt teksten til deres sang "hurt"? 0 Siter
Gjest littkjentmontro Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 Jeg lurer på om noen i Nine Inch Nailes har BPD. Har du hørt teksten til deres sang "hurt"? Nei... 0 Siter
Gjest queen of hurt Skrevet 18. november 2002 Skrevet 18. november 2002 hey, jeg har også BPD.. jeg lurer på hvilke sanger du har hørt av Pink som fikk deg til å lure på det.. så jeg kan laste dem ned, og kanskje kjenne meg igjen i noe (elsker å kjenne meg igjen i sanger)..har ikke hørt så mye av henne nemlig..håper du svarer.. 0 Siter
Gjest nomi Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 hey, jeg har også BPD.. jeg lurer på hvilke sanger du har hørt av Pink som fikk deg til å lure på det.. så jeg kan laste dem ned, og kanskje kjenne meg igjen i noe (elsker å kjenne meg igjen i sanger)..har ikke hørt så mye av henne nemlig..håper du svarer.. hva er BPD ?? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.