Gjest emilius Skrevet 31. oktober 2000 Skrevet 31. oktober 2000 Jeg har tatt prøver på lavt stoffskifte og har en verdi på 13! Jeg har i ca 2 1/2mnd fått thyroksin økt gradvis, nå de siste 14 dagene tar jeg 0,1 mg pr. dag da de siste prøvene ikke viste noen forandring. Jeg er ikke så glad i å ta medisin å merker enda ingen virkning av thyroksinen. Er verdien min bra/dårlig? Må jeg ta tyroksin? Jeg har hatt plager etter en fødsel for 2 år siden med syklus +++ og har og fått spirix som jeg skal ta før mens. Er det okai å "blande" thyroksin og spirix 0 Siter
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 3. november 2000 Skrevet 3. november 2000 Det er mulig doseringen til skal økes gradvis videre,men dette må styres i samråd med legen,da det ikke finnes en verdi som er best for alle. Behovet for thyroxin bestemmes ut i fra dine plager,og verdien på prøve.Det skal ikke være noe problem å blande de aktuelle medisinene så lenge du følges med kontroller av lege. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.