Gå til innhold

I dag er verden så vakker!

Anbefalte innlegg

I går sovnet jeg med en lykkelig følelse inni meg. Jeg følte meg tatt vare på, beskyttet og elsket.

I dag våknet jeg av at barna lo, fordi de skled på isen på sølepyttene. Og solen varmet, selv nå midt på vinteren.

Når verden er så vakker som i dag, er det vanskelig å forestille seg at det kan finnes så mye vondt i den.

Når jeg har sovet godt en natt, er det vanskelig å forestille seg at jeg faktisk ligger våken alle de andre nettene.

I dag, skal jeg bare nyte denne følelsen av ro og fred. Jeg har min egen lille verden her, og den er perfekt. Nå skal jeg gjøre den enda bedre, med en kopp varm sjokolade. :))

Mange klemmer til alle fra

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82493-i-dag-er-verden-s%C3%A5-vakker/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leeeennniiiee vennnen min :)

Å så godt å hørra at du har hatt en fin natt med mye søvn og at dagen din er så bra i dag. Er så utrolig glad på dine veiner.. Det skal du vite. Stå på lille vennen min og håper at du får enda flere sånne dager nå frammover .. Uner deg det. :)

Masse gla i deg vennen min. Og eg komme kanskje en tur om ikke så lenge.

Klemz i klemz

Leeeennniiiee vennnen min :)

Å så godt å hørra at du har hatt en fin natt med mye søvn og at dagen din er så bra i dag. Er så utrolig glad på dine veiner.. Det skal du vite. Stå på lille vennen min og håper at du får enda flere sånne dager nå frammover .. Uner deg det. :)

Masse gla i deg vennen min. Og eg komme kanskje en tur om ikke så lenge.

Klemz i klemz

Myyyyyyyyyyyaaaaaaaaaaaeeeeeeeeennnnnnn miiiiiiiiiinnnnnnn!

Jeg unner deg også noen sånne dager! Jeg har hatt det så fint! INgen skumle tanker, ingen bekymringer, bare koblet helt av og latt verden gått sin gang....

Nå skal jeg snart hjme til min egen leilighet, så folket her får kose seg med kvelden... Dagen har jo vært min... ;)

Nå begynner det å mørkne...

Klem fra

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...