Gå til innhold

Ny IVF avd. i Porsgrunn, ingen ventetid..


Gjest Hanne M. Thomassen

Anbefalte innlegg

Gjest Hanne M. Thomassen

Jeg jobber med alternativ medisin (refleksologi og øreakupunktur) og behandler for det meste ufrivillig barnløshet og kvinnesykdommer.

I den anledningen har jeg vært i kontakt med mange par som har startet med IVF behandling i Porsgrunn på den nyåpnede Fertilitets klinikken. Og så langt har jeg bare fått positive tilbakemeldinger fra parene som har vært til samtale og forunderesøkelse. SAMTLIGE skryter av behandlingen de får hos Dr. Kahn. Har ennå ikke hørt et negativt ord om hverken lege eller sykepleiere. Dette er en liten avdeling, og minner svært lite om venterommet,kaoset, og følelsen av å bare et nummer i rekka, slik mange beskriver sine opplevelser fra andre offentlige klinikker..

Foreløpig så tror jeg de har god kapasitet på avdelingen, og så godt som ingen ventetid.

Resultatene fra avdelingen venter alle spent på, men denne avdelingen er så ny at jeg tror det er under 10 par som har fått satt tilbake egg så langt. Men Dr. Kahn er "gammel i gamet" og har mange års erfaring fra Trondheim der han hadde meget gode resultater med IVF behandling, så forventningene til den nye klinikken er store.

Ellers ønsker jeg dere lykke til alle sammen, og håper på full klaff og 2 blå til dere alle.

(tidligere nick Hannem)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...