jente79 Skrevet 31. oktober 2000 Skrevet 31. oktober 2000 De siste par mnd har jeg lagt merke til kortvarende ubehag i brystet. Det varer noen sekunder om gangen, flere ganger om dagen. Det er ikke direkte vondt, men føles som småkvasse trykk innenifra lungene. Det er ulike steder i brystet det "trykker".Har ikke tung pust eller vondt ved bevegelse/anstrengelse. Dette føles svært unatulig og skremmende, nettopp fordi det ikke er akutt vondt. Det er kreft i familien, kan det ha noe med dette å gjøre? Jeg er 21 år. 0 Siter
sivanita Skrevet 2. november 2000 Skrevet 2. november 2000 Les mitt innlegg; farlig ??? Ca. 5 sider bakover. Jeg kan legge til at legen min sa at det var vanlig for jenter som går på p-pille, fordet det dannes bla. vannopphopinger der i forb. med mens.... Håper det hjalp litt ved å leset innlegg mitt. Ikke bekymr deg... Klem 0 Siter
Gjest Jan Petter Høeg, Allmenpraktiserende Leg Skrevet 3. november 2000 Skrevet 3. november 2000 Sjansen for at dette er kreft er meget liten,også di alder tatt i betraktning.Dette kan være ubehag fra lungene,eller fra muskler og nerver i brystkassen.Nå har du hatt plagene i 2 mnd.,og da synes jeg legen skal få lytte på deg,og gjøre de nødvendige undersøkelser for å komme til bunns i dette. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.