Gå til innhold

Bør jeg testes igjen??

Anbefalte innlegg

Hei

Har problemer med å falle til ro om dagen etter et ubeskyttet sex med ei vanlig norsk jente.Har hatt en del merkelige symptomer i ettertid som kan være symptomer på hiv.

Problemene startet 3 uker etter samleiet med hoven hals i 2 uker, med kraftige rykninger i halsen, i skuldra og forsiden av låret.Videre hadde jeg etter 6 uker noen kraftige nattesvettinger og magetrøbbel ( noe tynn mage)samt bankende lymfer etter en 8 ukers tid på skuldra.Noe feber.

Har vært til tre forskjellige allmennleger og tatt hiv-tester( vanlig antistofftester), hepatitt og leverprøver, den siste testen etter hele 7 måneder...alle negative. Føler meg for tiden i god form , men sliter litt med noe munnsopp i munnen, rødsprengte øyne og en konstant angst hva som er galt med meg.

Har fått beskjed etter den siste negative testen at det ikke er hiv og at jeg bare må komme meg videre her i livet.

Forslag?

På forhånd takk

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82515-b%C3%B8r-jeg-testes-igjen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor ta en ny test? Det er ikke nødvendig.

Nei len deg godt tilbake i lenestolen og nyt livet...

(..også bruker du kondom neste gang, så slipper du å gå gjennom dette en gang til;-)

Skal love deg...har lært min lekse...!!

Det er bare symptomene som har skremt vettet av meg!

Gjest jente svak 17

Skal love deg...har lært min lekse...!!

Det er bare symptomene som har skremt vettet av meg!

hei....ja håper du har lært he he =) men fortsetter dette rådser eg dg å oppsøke leg e å si at du e redd...du burde ikke engste dg slik å de bør finne ut hva som feiler dg e d ikke hiv hva kan d da være d e deres oppgave å finne d ut du kan ikke ha slike symptomer utenvidere.....slutter d ikke oppsøk lege...så nyt livet =) håper alt ordner seg klemz

• 2 uker senere...

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...