thermos Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Jeg er for tiden trøtt hele dagen... Hele tiden... Får ikke gjort det jeg skal! Skole og trening og alt... Det går utover alt.... Jeg vil helst bare liggge på sofaen å sove. Går i behandling og medisiner mot depresjon... Medisinen skal ikke gi slik bivirkning, så jeg tror ikke det er av den. Jeg vet ikke hvorfor. Er det noen som vet hva det kan være som gjør det?? 0 Siter
becky1365380394 Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Har du gått på disse medisinene lenge? Aner ikke hvilke det er snakk om her, men jeg opplevde at jeg etter et års tid ikke lenger hadde effekt av mine medisiner... Bare en tanke... 0 Siter
Gjest iflg.det jeg vet så Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Er det ikke nettopp et av karaktertrekkene ved depresjon du her beskriver, da? 0 Siter
Gjest Windsong Skrevet 19. november 2002 Skrevet 19. november 2002 Har du gått på disse medisinene lenge? Aner ikke hvilke det er snakk om her, men jeg opplevde at jeg etter et års tid ikke lenger hadde effekt av mine medisiner... Bare en tanke... Det er ganske vanlig å bli trøtt av å være deprimert, i alle fall har jeg aldri sovet så mye i løpet av døgnet som de gangene jeg har vært på nedtur. Men det er jo mye annet som kan gjøre en trøtt, og du vet selv best hvordan du reagerer på dine psykiske problemer. For lav blodprosent/jernmangel, lavt stoffskifte eller andre ting kan også gjøre en trøtt og utilpass. Ta det opp med legen din, og fø h*n til å ta blodprøver. Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.