Gå til innhold

Mere feminin..


Gjest Raudiesel

Anbefalte innlegg

Gjest Raudiesel

Jeg forsøkte først dette innlegget på Allmenmedisin, men ble henvist hit...

Hei Jeg er en gutt på 24 år som gjerne vil se mye mer feminim ut. Er det noen måte å få et mer feminimt utseende, slik at det psykiske stemmer mer overens med det fysiske. Urter, P-Piller evt. annet. Ønsker gjerne brystvekst, rundere former m.m.

Er spesielt ute etter stoffer uten recept som gir østrogenvirkning og stoffer som hemmer testosteron. Tør ikke gå til en lege og fortelle om dette - hva ville i såfall en lege gitt meg? Østrogenpiller, p-piller eller?.

Har tatt den såkalte Puppepillen i 2 måneder nå, og har hatt litt effekt på brystene. De står nå bittelitt ut i steden for å være helt flate.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

puppepillen?

Hvor har du kjøpt den?

Hva heter den? og hvor mye koster den.

Jeg tror faktisk du må til lege for å få hormontilskudd. Det er ikke noe farlig å gå til en lege. De har taushetsplikt.

Lykke til :)

Men svar om det med puppepillen please

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Det finnes ikke medisin uten resept som kan gjøre deg mer feminin. Hvis du har problem med din kjønnsidentitet synes jeg du skal få henvisning til en psykiater eller psykolog. Det er ikke flaut å be din lege om en henvisning. Legg evt spørsmålet til dr. Grünfeld for mer informasjon. Gynekologer behandler ikke menn, heller ikke når det dreier seg om kvinnelige hormoner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...