Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Dr.online.

Jeg er en gift mann på 52 år. Ble sterrelisert for 24 år siden, og er senere blitt opperert for årebrokk i pungen 2 ganger.

Den 24. febr. i år fikk jeg svie ytterst i urinrøret samtidig med smerter nederst i magen.Jeg oppdaget da en liten sprekk i slimhinnen i urinrøret.

Etter 4 uker gikk jeg til legen. Det ble tatt mange slags prøver, men alle prøvene var negative. Da plagene ikke ville gi seg ble jeg etter 4 måneder sendt til urolog for nærmere undersøkelse av urinrøret, uten noen funn.

Nå har jeg gått med de samme plagene i 8 måneder uten å ha blitt bedre.

Sprekken i urinrøret er blitt til en liten "furre".

Symptomene: Smerter nederst i magen og sårhet i urinrør. Forverrer seg etter samleie, dagen etter og en til to uker framover i tid.

Dette begynner å gå ut over livskvaliteten min.

Vennligst gi meg noen råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/8254-prostatitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...