Gjest Windsong Skrevet 19. november 2002 Del Skrevet 19. november 2002 Ja, så var min første røykfrie dag over. Det har gått bedre enn forventet! Det eneste er at jeg blir j***g søthungrig, men det får heller være. Regner med at det går over etter hvert, og sunnhetsmessig er det jo bedre å gå opp to kilo enn å fortsette med røykingen. Har også vært litt rastløs, men det har ikke vært uutholdelig. Selv det å gå ut i friminuttene, der alle andre inkludert vennene mine røyker, var mindre ubehagelig enn jeg trodde det ville bli. Så lenge jeg fokuserte på hvor LEI jeg er av røyk, og på hvor lite utbytte jeg hadde av røyking, gikk det fint. Nå skal jeg se om jeg finner et bilde av noen passe ekle kreftlunger på nettet, printe det ut og finne det fram når jeg får lyst på røyk. Drastisk? Ja, men jeg tror det virker! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82587-dag-1-vellykket/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.