mmei6961 Skrevet 20. november 2002 Del Skrevet 20. november 2002 Jeg har slitt med hodepine siden slutten av juni 2002. Hodepinen sitter fra midt på hodet og helt frem til pannen. Det er også til tider smerter/trykk bak øynene, ved tinningen og over nese/bihulene. Hodesmertene sitter ikke bak i hodet, og jeg er heller ikke stiv i nakke/skuldre. Jeg vil ikke karakterisere hodepinen som "vanlig" hodepine. Følelsen er trykk i hodet eller et belte som strammer til over pannen eller midt på hodet. Hodet er tungt og vondt hele tiden, og smertene varierer fra dag til dag. Uansett; det sitter der hele dagen - det tar aldri fri. Jeg har vært gjennom det meste av undersøkelser; Duppler, Eeg, CT, MR, nevrolog, fysioterapi - uten at man finner noe som helst, og dette begynner å bli ganske frustrerende for meg. Er det noen som har noen råd til meg? Kan det være allergi? Er det noen former for behandling som kan være å anbefale? Jeg er åpen for det meste av råd for å bli kvitt plagene mine. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/82660-vedvarende-hodepine/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.