Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heeeia snuppa :)

Jeg har vært i byen, men var litt opptatt med møter og sånt så jeg rakk ikke å tekste deg. Jeg har fått en skikkelig god nyhet og er så gira at jeg ikke vet hvilken fot jeg skal stå på.

Himmelen er ikke langt nok opp :)

Skrevet

Jeg har vært i byen, men var litt opptatt med møter og sånt så jeg rakk ikke å tekste deg. Jeg har fått en skikkelig god nyhet og er så gira at jeg ikke vet hvilken fot jeg skal stå på.

Så bra da - men fortell - fortell hva det er !!??

Skrevet

Du får besøk idag av noen du liker veldig godt? *gjetter* :-P

Skrevet

Så bra da - men fortell - fortell hva det er !!??

Nei erru gææærn - kankke fortelle deg det her, vettu :)

Men noe sier meg at nyheten ikke er like god for deg som for meg - jeg tror du gir faen :)

Skrevet

Du får besøk idag av noen du liker veldig godt? *gjetter* :-P

Kunne vært, kunne vært, men nei, tampen brenner ikke engang :)

Skrevet

Nei erru gææærn - kankke fortelle deg det her, vettu :)

Men noe sier meg at nyheten ikke er like god for deg som for meg - jeg tror du gir faen :)

hehe - jeg blir jo glad på dine vegner da !!! Jeg kan vel tenke meg hva det dreier seg om egentlig.

Skrevet

hehe - jeg blir jo glad på dine vegner da !!! Jeg kan vel tenke meg hva det dreier seg om egentlig.

*nikke og blunke*

Har du flyttet hjem igjen nå forresten?

Skrevet

*nikke og blunke*

Har du flyttet hjem igjen nå forresten?

Nope - men regner med at jeg gjør enten ikveld eller imorgen :-))

Tenkte jeg skulle ha innvielsesfest på badet - blir du med ?? Kan lønne seg å være tidlig ute ..... hihi

Skrevet

Nope - men regner med at jeg gjør enten ikveld eller imorgen :-))

Tenkte jeg skulle ha innvielsesfest på badet - blir du med ?? Kan lønne seg å være tidlig ute ..... hihi

Først må jeg få se gjestelisten :)

Skrevet

Først må jeg få se gjestelisten :)

Det har jeg ikke tenkt så mye på ..... kanskje conan ?? Har du noen ønsker?

Skrevet

Det har jeg ikke tenkt så mye på ..... kanskje conan ?? Har du noen ønsker?

Ja, jeg har vel egentlig det. Hva med å glede meg med Viggo Mortensen og Espen Eckbo?

Skrevet

Ja, jeg har vel egentlig det. Hva med å glede meg med Viggo Mortensen og Espen Eckbo?

Selvsagt gjør jeg det !! Mulig jeg vil ha litt av Viggo også - er det greit eller?

Skrevet

Selvsagt gjør jeg det !! Mulig jeg vil ha litt av Viggo også - er det greit eller?

Jeg synes du forventer vel mye av meg nå ....

Skrevet

Jeg synes du forventer vel mye av meg nå ....

åja ? Bør jeg revurdere mener du ? Hvis jeg tar med Clooney istedenfor da ?

Skrevet

åja ? Bør jeg revurdere mener du ? Hvis jeg tar med Clooney istedenfor da ?

.... men vanskelig er jeg ikke.

Ok :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...