Gå til innhold

Hvor mye tåler testikler?


Gjest Sadisten

Anbefalte innlegg

Gjest Sadisten

Hei!

Jeg er veldig usikker på om det jeg gjør med min "partner" er farlig for ham. Han er sko-fetisjist, og tenner på at jeg sparker ham i skrittet, og tråkker han på forskjellige kroppsdeler, med sko selvfølgelig.Jeg lurer på hvor mye som skal til for at jeg kanskje "steriliserer" han? Tåler testiklene mye "herjing"?

Han sier det ikke er farlig, og at jeg skal fortsette selv om han har vondt.Men det er jo den smerten han tenner på?! Han sier kanskje ikke tidsnok ifra. Jeg er redd for å skade ham, men samtidig vil jeg gi han det han vil ha. Hva gjør jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anciolitaen

Fleiper du?!

Det er direkte skadelig å sparke en mann i ballene, frivillig eller ikke!

Kanskje han ikke ønsker seg barn?

Eller kanskje han ønsker å bli kvitt juvelene sine?

Det er iallefall det som kan være konsekvensen av sparkingen!

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et spark er nok for at han skal bli steril!

Lykke til!

Og for alle oss menn som leser dette:

SMERTE!

Du, jeg også kan like å vere litt småpervers av og til men det du driver med overgår vel de fleste grenser. Jeg tor aldri han ville kunne føre slekten videre etter en sånn behandling, bare et lite spark er nok til at en mann blir steril, så jeg anbefaler andre smertemåter å tilfredstille hverandre på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HÅPER du kødder på forumet!

Blir jo litt kvalm av dette, for ikke å snakke om å rette på buksene for jeg syntes det klemte litt mye på mine... Ekle greier.... har sett noe lignende på nettet, og det var ikke bra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Berthold Grunfeld, professor i psykiatri

Jeg syns du skal la være å sparke/tråkke og på annen måte mishandle hans testikler. Før eller senere kan du påføre han skade.

Man kan jo gruble over hvorfor han liker å bli tilføyd smerte akkurat i testiklene, et område vi andre stort sett ikke ønsker annet med enn å få kjærlig beføling fra den man elsker. Er det en måte han lar seg straffe på fordi han har et helt forskrudd forhold til seksualitet? Kutt ut tråkkingen, det er nokså dumt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I steden for å bekymre deg over bjellene hans, ville jeg vært mer urolig over hva som foregår inne i hode hans... og ditt eget for den saks skyld.

Tro meg, JEG har også sparke en håndfull mannebein i skrittet, men jeg gjorde det ikke for å glede dem. De segna om av smerte, og lot meg være i fred etterpå.

Når gærningen din BER om balleknusing, er han splitter pine gal.

Og hva med deg sjøl; Gjør du alt for å glede ham eller blir du heit av det du også?

Er han egentlig noe særlig tess etter sadistseansen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...