Gå til innhold

Zantippe!!


khalana

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg lurer på hvordan det går med deg og magen?Blir glad for å høre fra deg!

Jeg er begynt på sprøytene i dag,så nå begynner det å nærme seg nytt uttak...denne gangen håper jeg det går rette veien..

klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Khalana

Så hyggelig å bli etterlyst.

Magen min og jeg har det kjempebra, takk som spør! Vi vet dessverre ikke kjønnet (ennå), men at hun eller han lever er jeg ikke i tvil om. Her sparkes det døgnet rundt. Deilige dulter som jeg håper du også snart får oppleve.

Jeg håper inderlig du har tenkt å følge i mine fotspor? Vi var jo igjennom et mislykka forsøk, så et mislykka fryseforsøk før vi fikk full pott nå i sommer. Blir ikke det samme løype som du går i nå...?

Hvordan har sprayperioden vært denne gangen, da? Lik som sist eller har du reagert anderledes?

Så flott med et augustbarn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...