Gå til innhold

Det måtte skje meg :-(

Anbefalte innlegg

Jeg vet ikke helt hvilket forum jeg burde skrive dette i men men...

Forskjellen på puppene mine er så stor (synes jeg). Det er utrolig flaut. Jeg trodde ikke det var så ille til å begynne med men jeg har sett hvor stor forskjellen er nå. Jeg vet det kan gå vekk etterhvert som jeg blir eldre men jeg er 17 år nå. Hvor mange år til må jeg vente??!

Jeg har aldri vært sammen med noen (inntil nå) og jeg skammer meg så over dette. Og i tillegg har jeg BDD så jeg har alvorlige komplekser med kroppen fra før.

Jeg har selvfølgelig lyst til å få fixet på dette (vet jeg fortsatt er for ung) men jeg tør ikke vise det til noen, i og med at jeg har BDD. Så jeg tør ikke dra til legen, jeg har ikke et godt forhold med foreldrene mine heller så jeg kan ikke si det til mora mi.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, det er så flaut.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82712-det-m%C3%A5tte-skje-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei.

Innogmed at du sliter så ille med dette og gjerne vil ha det undersøkt...uten å gå til legen, mor osv vil jeg anbefale deg å ta en time hos en plastisk kirurg.

Du ringer ned, hører på konsultasjonspris og eventuellt bestiller time.

Positivt og negativt med det jeg anbefaler nå...

Disse folka ser bryster i alle fasonger, så der bør du ikke være genert. De har sett "dine" tonnevis av ganger før for å si det sånn.

De vil da kunne fortelle deg hvor lite eller mye dine viser forskjell i følge "normalen".

Men du må huske på at noen av disse gjerne vil kapre fremtidige pasienter så det kan hende de gir et inntrykk av at det ville bli veldig alright å operere. Selv om du kanskje vil klare deg bra uten.

Det er synd hvis du med ditt syn på egen kropp skal la deg lede til noe du egentlig ikke bør gjøre.

Det beste er nok at du tar tiden til hjelp for det ER faktisk normalt å ha forskjellig bryststørrelse.

Håper du tar mot til deg og prater med lege eller mor, venner el. og at du får beskjed om at det er så normalt det kan få blitt.

Lykke til.

Gjest ikke undertegnet

Hei!

Vil bare si at jeg forstår problemet ditt fordi jeg har det samme. Det har vært forskjell på puppene mine i over et år nå, men jeg tør ikke å vise det til noen. Jeg skrev faktisk inn et innlegg og har fått noen svar, du kan jo ta en titt der...

Håper problemet ditt går over!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...