tsofia Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 Når en på mann på Mental Helse Hjelpetelefon sier at han fikk en så fin gave med mora si. Nemlig nytt tynt undertøy. OG som han sier det satt det perfekt. Da....er det jeg blir skeptisk. Hva faen har jeg med det? Synest han var litt ekkel. Blir utrygg når menn snakker slik. Faen ikke trygg noen steder. Jeg sier bare VÆR FORSIKTIG. I utgansgpunktet skal en ikke stole på noen. Bare med tid vet en hvem en kan stole på. 0 Siter
Gjest secretz Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 usj da hadde jeg blitt kvalm og lagt på. man kan ikke stole på noen. men noen stoler jeg fullt og fast på. men jeg skal ha total kontroll og ta initiativ til ALT som skjer 0 Siter
TRISTIAN Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 -hørtes merkelig ut ,ja..kunne du ikke be om å få snakke med en annen? 0 Siter
Gjest ikke undertegnet Skrevet 22. november 2002 Skrevet 22. november 2002 Ville bare si at når en opplever slike ting MÅ en rapportere det. Send en mail, et brev eller ta en telefon til en ansvarshavende i Mental Helse. Slike hjelpepersoner er de interessert i å få luka ut. Det er en katastrofe med slike personer et sted en skal hjelpe psykisk syke. Han skaffer folk ekstra problemer isteden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.