TRISTIAN Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 hvor unisont opptatt diverse medier er av temaet depresjoner og angst; skulle tro mennesker generelt var interessert i dette, men hvis du peker på skjermen og sier: DET ER MEG... Da vil ingen høre.... 0 Siter
Gjest -redselen Skrevet 21. november 2002 Skrevet 21. november 2002 Jeg tror at hvis jeg forteller _alt_ om meg til andre, kommer de til å tenke at herregud,du er jo gal. Men hvem kan klandre dem? Før jeg ble syk, var angst et ord jeg brukte i spøk-sammenhenger.. Gremmes.... Hvis jeg sier _litt_ om meg til venner, kommer de sikkert til å si at du er sterk, du er ikke som de andre..bla-bla-bla... Eller, hvis jeg sier det til alle, er det liksom "sluppet ut". Og jeg blir stempla som "psyk". (he-he.. jeg er jo det.. lyger t.o.m her!!) Er redd jeg blir påmint om det hele tiden da. Eller jeg kommer ihvertfall til å _tro_ at de tenker det om meg heele tiden. Nei.. jeg tror dette er noe jeg ikke kan være helt åpen med til alle. De kan komme til å si noe feil( p.g.a manglende viten) og det kommer til å bli noe jeg TROR på.. Akkurat det som er problemet mitt. Etter å ha fått angst føler jeg at jeg ikke har kontroll over hjernen, psyken og kroppen.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.