Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har konvertert til villsvin. Beste måten å overleve jula på, har jeg funnet ut! Så det kan ha vært meg du så i skogen.

Hvis du så en viss likhet med Miss Piggy var det temmelig sikkert meg.

Aetat tilbyr omskoleringsopplegg fra gris til villsvin, med støtte fra landbruksdepartementet. Jeg har en mistanke om at pinnekjøttforkjempere står bak, for å bidra til at flere melder overgang fra ribbe til pinnekjøtt på julaften.

Ribbe er noe stort griseri.

Mor`n forresten.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82796-syltetryne/#findComment-444563
Del på andre sider

Ja, jeg har konvertert til villsvin. Beste måten å overleve jula på, har jeg funnet ut! Så det kan ha vært meg du så i skogen.

Hvis du så en viss likhet med Miss Piggy var det temmelig sikkert meg.

Aetat tilbyr omskoleringsopplegg fra gris til villsvin, med støtte fra landbruksdepartementet. Jeg har en mistanke om at pinnekjøttforkjempere står bak, for å bidra til at flere melder overgang fra ribbe til pinnekjøtt på julaften.

Ribbe er noe stort griseri.

Mor`n forresten.

Jeg skal spise ribbe julaften. Hos svigers.

Vil du jeg skal si; "Neitakk, jeg spiser heller bare poteter, for de potentene her smaker sinnsykt godt. Har aldri smakt så gode poteter. man trenger ikk noe i tillegg når man har slike fine poteter.Nei, det trenger man ikke."

Et dikt om poteta:

Poteta ligg i jorda

sei ikkje mange ord,

har nok med å vera mora

til småpoteta som ender sitt liv

på middagsborda.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82796-syltetryne/#findComment-444583
Del på andre sider

Jeg skal spise ribbe julaften. Hos svigers.

Vil du jeg skal si; "Neitakk, jeg spiser heller bare poteter, for de potentene her smaker sinnsykt godt. Har aldri smakt så gode poteter. man trenger ikk noe i tillegg når man har slike fine poteter.Nei, det trenger man ikke."

Et dikt om poteta:

Poteta ligg i jorda

sei ikkje mange ord,

har nok med å vera mora

til småpoteta som ender sitt liv

på middagsborda.

Nei, bare slafs i deg ribbe du. Så fettet renner. Når sant skal sies, skal jeg faktisk også det. Og det er atskillig verre.

Innerst inne er jeg en ekte kannibal, tralala.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82796-syltetryne/#findComment-444641
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...