Gå til innhold

nokre som har erfaringer???

Anbefalte innlegg

martine1365379969

Eg og ho eg snakker med på smi har planer om å få tak i ein film som kan minne om mitt liv, og sjå den i lag. Dette for å prøva å få løsna på klumpen. Det eg lurer på, er det nokon her som har gjort det?? Og korleis virka det?? Ho skal vere med meg når me ser filmen,

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/82813-nokre-som-har-erfaringer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Martine.

Jeg har ingen slike erfaringer. Jeg leste masse bøker som jeg kunne identifisere meg med.

Men det kan være en god ide. Det er mulig at det løser opp noe inni deg. Hvis du stoler på henne som du skal se filmen sammen med og dere skal vel diskutere filmen etterpå. Du får se deg selv utenfra, og dere snakker om filmen (deg i tredje person) og du klarer å trekke paraleller. Jeg synes det høres ut som en god ide.

Hilsen

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...