Gå til innhold

Hva er egentlig dette?


Gjest ST77

Anbefalte innlegg

Nå har jeg hatt brunfarget utflod i ca. 3 uker så å si sammenhengende, og i går var jeg hos legen og fikk undersøkt meg. (Jeg er 23 år, førstegangsgravid, og nesten 8 uker på vei.) Ingen tegn på infeksjon, sa han, og la til at "nei, dette er jeg ikke helt sikker på hva er..." (Hjelp!) Er dette uvanlig? Bør jeg få time til ulytralyd for å sjekke at ikke noe er kraftig galt? Er jeg i ferd med å abortere langsomt, eller... Jeg ble først engstelig ETTER å ha snakket med legen, jeg... Håper på svar snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer også på om det at jeg ikke har EN ENESTE "plage"i forbindelse med graviditeten (kvalme, ømme bryster osv) kan forsterke mistanken om at noe er galt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Jeg lurer også på om det at jeg ikke har EN ENESTE "plage"i forbindelse med graviditeten (kvalme, ømme bryster osv) kan forsterke mistanken om at noe er galt?

Se svaret till" lurer veldig om noe er galt??? hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åsa Prebensen, Jordmor

Det är aldrig lätt att veta varför du har en brunaktig flytning(utflod), nu i vecka 8. Det är bra att det inte finns några tecken på infeksjon. Att din doktor inte helt kan säga vad detta beror på, förstår jag. Det är många kvinnor som har blödningar i tidig graviditet, utan att man vet varför. Detta går för det mesta bra men det finns ju alltid en liten risk för spontanabort då. Fram till vecka 12 är chansen störst för spontanabort. Med detta, är det inte sagt att detta skulle drabba dig, men det är bra att vet att risken finns. Förhoppningsvis försvinner dina brunaktiga flytningar så att du kan börja att glädja dig över graviditeten. Lycka till vidare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...