Gå til innhold

kløe i underlivet


Gjest deskjet

Anbefalte innlegg

Gjest deskjet

Har fått endel kløe i underlivet, lurer på om det kan være chlamydia eller annen kjønnsykdom, det er bare det at kløen kom bare et par dager etter samleie og jeg trodde det ihvertfall tok en uke før symptomene evt. kom. Kan det være noe annet??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei du! har du litt hvitaktig utfold også? for da har du nok fått sopp.. det er helt ufarlig.. men j***** ubeghagelig! jeg vet! kjøp Canesten stikkpiller(føres inn i sjeden).. og krem du smører rundt.. respetfritt på apoteket.. da skal det gi seg etter 6 stikkpiller i 6 dager.. eller 2 stikkpiller i 3 dager.. hvis ikke tror jeg du kanskje burde ta en skjekk hos legen:) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mette Moen, Gynekolog

Vanligste årsak til kløe er sopp hvor det ofte finnes klumpet hvit utflod. Man kan kjøpe krem uten resept. Chlamydia behøver ikke å gi kløe eller andre symptomer. Er du usikker om du kan være smittet, er det lurt med en undersøkelse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...